Re:Panasonic DMR-BCT730

#64763
EE
Deltager

mich sagde

EE sagde
Tak for et super review. Endte med at købe denne maskine (bl.a. På baggrund af denne anmeldelse) og har indtil videre absolut ikke fortrudt det, synes den fungerer rigtig godt. Jeg har dog et enkelt problem. Da jeg i weekenden ville optage på Canal8 (jeg har yousee) ville den ikke optage, uanset på hvilken måde jeg forsøgte (stod enten pause eller også stod der at den optog, men det gjorde den bare ikke). En enkelt gang kom den vidst op med en meddelelse om at man skal bruge CI+ modul eller noget i den stil. Det undrer mig dog, da jeg godt kan se kanalen via recorderen. Jeg testede på Canal9 og havde samme problem. Jeg er klar over at Yousee kun sender disse kanaler ud digitalt, men troede dog ikke at man behøvede kort for at kunne optage dem da de jo ikke er betalingskanaler og jeg som sagt godt kan se kanalerne uden kort. Jeg har ikke umiddelbart haft samme problem med andre kanaler. Er der nogen der ved noget om dette?
Hvis man skal have et modul for at kunne optage på Canal 8 og 9, er der så nogen der kan anbefale et modul (helst rimelig billigt)?

Går ud fra du har fuldpakken. Har du bland selv ?

Ja, jeg har fuldpakken men ikke bland selv. 

Back to top button