Re:Mediepolitisk aftale for 2011 – 2014, herunder mere valgfrihed…

#58034
player
Deltager

Da prisen her i Aarhus (2xaa) nogen steder steg fra kr 175 for tvungen fuldpakke til kr 265, da måtte nogen krybe til korset og give mange tilsluttede mulighed for vælge en basispakke eller grundpakke.

Så jeg vil citere en person for at Kommunalt tvungne tilslutninger kan per månede altså sagtens stige til kr 400, eller kr 800, I 10år i 20år eller altid. Og dette for installationer som fra 1998 skulle være færdig ombyggede til netop, pakkeløsninger. Og ikke tvungen fuldpakke. Fastnettelefonen måtte lukke og slukke, hvem kan leve uden Internet og TV; nogen nøjes her med den lille pakke og måske noget lavere Nethastighed.

Medieforlig, så kunne man ligeså godt tale om spare på Benzinpriser eller prisen vi betaler for Strøm, som private tilsluttede. Afgifterne tæller jo pr kWh og er uafhængig af produktionsprisen af Strømmen.

Og når ingen har villet lægge en parallel Coax-forbindelser hvem havde da forventet noget konstruktivt fra FIBER-Siden? Fordi man får anden tekniske udbyder, her i Forum, hvem siger man får varerne billigere. Preben Pedersen må jeg citere her, jeg mener de kan skrive meget om medieforlig, men hvem bestemmer egentlig overfor VIASAT og den hele Sportslige udbyderverden? Bare tænk på El-selskaberne og det statslige DONG. Sålænge Told og Skat får deres Moms er Staten vel glad og tilfreds.

Back to top button