Re:Køb af DVB-C box

#57964
Jens J
Deltager

Hej igen.

Tak for alle disse svar, men svar fører ofte til nye ?????   Crazy

Meningen er at vi skal bruge boxen til You See grund og mellempakke  og You See Plus med tilvalg af nogle kanaler fra favoritpakken og det skal køre på 2 tv i forskellige rum og der skal være mulighed for at se forskellige programmer på de 2 tv !!!

Såvidt jeg har forstået det er dette ikke muligt med Samsung 3106 og 3126 ,men er det muligt med Smart MX 83,der står på beskivelsen af denne box at man kan få vistdigitalt signal på ethvert tv i hjemmet ????

Jeg har været ovre og kigge på det Viacces Cam som der henvises til men kan ikke finde nogen pris ?? og er Mx83 en twin tuner ?? eller

hvad med Abcom ??

Årsag til at jeg søger en anden box er bl.a. at der ifølge div. fora er og har været mange problemer med Samsung  boxene !! men hvis

det bliver meget dyrt at få 2 tv til at køre på denne løsning skal man måske begynde at overveje at udskifte sin tv til nye modeller hvor der er kort “slot” indbygget, og skal man også her bruge Viacces <Cam for at sætte et You See kort i ?

Til orientering har vi for nuværende i stuen, et Philips 27″ ctr 100 hz der er ca 9 år gammelt +i soveværelset et Amitech 22″ fladskærm som er 4 år og som jeg benytter til fortrinsvis at se sport på, desuden har vi begge steder HDD/DVD optagere koblet til.

Jeg håber at I vil være behjælpelig med yderligere svar på alle disse ????? Tak.Thumbs up

 

Back to top button