Re:Hvordan ser menuen ud på din Canal Digital HDTV-box med harddisk ?

#59800
kaare
Deltager

admin sagde

Menuen på bokse med nyeste linux software ser ud som i manualen http://www.canaldigital.dk/upl…..manual.pdf fra side 20 og fremefter.

Jeg ved ikke om Canal Digital leverer boks med gammel software før Linux mere, men i givet fald kan du overveje at lade være med at opdatere, eftersom den nyere software ikke for mange synes at være en forbedring og fjerner nogle funktioner. Kun såfremt du har interesse i Video On Demand, er det i praksis nødvendigt at opgradere.


Hej Admin,
 

Håber du har tid oglyst til at besvare følgende spørgsmål. Som bekendt tilbyder Canal Digital VOD med Linux firmwaren, og i den forbindelse  er der i menuen valgfrihed mellem automatisk og manual valg af IP adresse etc., men hvad med krypteringen, MAC adressen og skjult SSID, hvis man anvender disse på ens trådløse netværk.

Har forespurgt kundeservice hos Canal Digital, men de aner ikke en disse om begreberne inden for kryptering. Har du noget kendskab til de specifikke forhold ? Jeg tænker i den forbindelse også på, hvis jeg vil tilslutte en Gameadapter for at undgå et langt Ethernet kabel.

 

På forhånd tak

 

mvh

Kaare

Back to top button