Re:Hvad sker der for Canal+ Nordic?

#57612
Kristian
Deltager

Canal+ har stadig rettigheder tilbage, La liga, Serie A ,Æresdivisionen,Carling cup,The Championship ( Den næstbedste engelske række) F3, DTM,Indycar,

Så helt slut er det ikke men det klart at tabet af Premiere League vil de miste kunne på.

Det er i Norge problemet er rigtig stort fordi alt andet en Premiere legaue og norsk foldbold samt Håndbold og ski hop er de ligeglad med.

 

I DK kan det blive et problem i forhold til Canal 9, hvis de fjerner sport fra den og ligger det på Canal+, så er der ingen som vil betal 25kr for kanalen, gøre de det ikke er der ingen som vil give 209kr for Canal+ sport’s  pakken. (Hvis de beste kamper ligge på Canal 9)

Jeg har høret at der snakkes om at droppe Canal+ sport i dk pga Canal 9 som de heller vil ha til at køre (I forhold til sport og i forhold til TV2 Sport som de er i krig med og nu også 6 ern)

 

Jeg tror dog selv det ender med Canal 9 og 1 canal+ sports kanal og at sports pakken bliver droppet og at alle canal+ kanaler vil fåes i samme pakke og at prisen bliver som nu.

HD tror jeg ikke vi får da der ikke er noget tilbage for os i dk i HD på Canal+.. jo La liga men så vil jeg tro at Canal 9 kommer som HD kanal, så er det problem væk.

 

Der er sports nok til 2 kanaler fordi Canal 9 har SAS liga

Med tiden får de købet nogen rettigheder men de vil tag et par år inden  NFL,F1 mm er fri.

 

Back to top button