Re:Hjælp søges omkring nyindkøb af harddiskoptager…

#65857
mich
Deltager

Kirsten S. sagde
Tak Bo, tror du så jeg skal høre YouSee ad om at ændre på signalet, eller skal jeg bare leve med det med den irritation, det indebærer?

Nu har jeg lige søgt på DR2 på optageren, og du har helt ret, der står “No Service” på en sort skærm, det er da for dårligt, jeg har aldrig tænkt på den mulighed, men jeg vidste jo, at jeg kunne få kompetent hjælp her… smile

 

Jeg tror stadig du er ramt af indståling, og det vil du blive forelagt hos Yousee i første omgang, når du henvender dig hos dem, nemlig spørgsmålene:

 

1. Har du flere tv i husstanden, hvor fejlen optræder?
2. Har du en YouSee boks, eller tv med indbygget tuner?
3. Har du flere tv, på samme antennestik?
4. Ved du om du bruger YouSee godkendte kabler?

 

Og det kan sagtens være periodisk og på forskellige apperater

Back to top button