Hjem Fora Kabel-TV Har kontaktet: LG’s Support Re:Har kontaktet: LG’s Support

#66528

mich
Participant

henrikg73 sagde
Hvorpå, at jeg fik denne information. Det er YouSee, som har og skal sørge for, at deres app skal opdateres. LG. Er kun forpligtet til at opdatere. Hvis der er fejl på deres app. Hvorpå, at LG’s Support bliver ved med at kontakte YouSee, så vi brugere ikke bliver ved med at kontakte: LG’s Support, når det viser sig, at det er YouSee. Der skal opdatere på deres egen app! Fik en fornuftig forklaring hos LG, så YouSee . I bliver ved med at sende bolden videre Selvom, at i bliver ved med at sende mig til LG’ Support 😉 Det giver mere mening. Hvis i skriver til: LG. Må vi opdatere app på jeres LG-TV. YouSee Play! 😉 Har hørt, at andre har samme problem. Selvom, at YouSee ikke vil gøre noget ved det. Desværre. Kom nu ind i kampen YouSee 😉

Venlig hilsen

Henrik

 

SmartTV vil aldrig være smartTV i længden, servicen kan stoppe, når der er gået nogle år pga. manglende opdatering eller opdateringsmuligheder.

Køb dog den nyeste Chromecast til 320 kr i Elgiganten og få 3 mdr. gratis Viaplay (3x89kr værdi).

Så kan du se alle filmene, arkiv fra TV kanalerne, ja liveTV på din fladskærm. (husk ændring fra 60Hz til 50Hz)