Re:Får Yousee ny Selector boks i starten af 2015 ? Alt tyder på det, men Yousee afviser

#65288
martin
Deltager

mich sagde

martin sagde
Det eneste YouSee kan lancere, er en Fan TV boks – med understøttelse af HBO og Viaplay. Og på samme tid indgå samarbejde med HBO og Viaplay, så deres kunder får endnu bedre kvalitet.

Yousee siger jo, de har deres eget Play, så det tror jeg ikke på

Det skal jeg være ærlig at sige, at det gør jeg heller ikke. Det var nu mere ment som en, “hvis de ønsker at være på markedet om x år, så skal/burde de…”

Og ved stratetisk at samarbejde med HBO og Viaplay, fremfor Netflix og andre konkurrenter, ville YouSee kunne presse en stor konkurrent som Netflix. YouSees hovedformål i konkurrencen må være at svække den største spiller, og det kan YouSee gøre ved at samarbejde med HBO og Viaplay, samt sikre en unik medie-streamer, som eks. Fan TV. Det hjælper ikke noget at komme HBO og Viaplay ind i en Samsung-boks, da folk allerede har valgt det fra. Det er derfor vigtigt at præsentere noget nyt, som faktisk er nyt – og ikke bare et nyt skin på en gammel boks. YouSee skal tænke langt ud af boksen, langt længere end med købet af norske Get og den teknologi der fulgte med.

Back to top button