Re:Dansk TV i Sydslesvig

#57848
reslfj
Deltager

kram5610 sagde:

Hej

Den tidligere kulturminister (Carina Christensen), meddelte den 4. juli. at hun vil se på hvilke muligheder der er for bedre dansk tv dækning i Sydslesvig.  Tjek evt: http://www.kum.dk/sw86380.asp

Jeg skrev i oktober måned til Kulturministeret og spurgte om der var noget nyt. Her fik jeg det svar, at man stadig arbejdede på sagen.

Da der endnu ikke er sket noget, skrev jeg den 2. marts igen for, at spørge om der var noget nyt i sagen. Da jeg endnu ikke havde fået svar den 20. april gensendte jeg min e-mail. Jeg har stadig ikke hørt noget.

Er der nogen som ved noget om ovenstående? Signalet i Flensborg by / den sydlige del af Sydslesvig er meget dårligt.

 På forhånd tak.


Morten Hesseldahl
 



 

Du burde klage over det manglende svar – til KUM eller ? .  Det ligner ikke noget Angry, at borgerne ikke kan få besvaret rimelige spørgsmål  kort og direkte uden at være nødt til at kræve aktindsigt eller være nødt til at henvende sig til ombudsmanden.  

Måske skulle vi kræve en løbende  jobrotation mellem ministerierne  så gammel dårligdom kan luges ud. 

 

Lars   Smile

 

Back to top button