Telia TV

Maximum TS-3002 CX-CI HD versus Maximum TS-3000 CX-CI HD | Parabol-TV | Forum

Du skal være logget ind for at skrive indlæg Login Opret dig

Opret dig? | Mistet dit password?

Søg i forum:

Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Wilcard brug:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

Maximum TS-3002 CX-CI HD versus Maximum TS-3000 CX-CI HD

Åben
BrugerPost

10:56
31. august 2010

dsl339740

Nyt medlem

indlæg2

1

Er der nogen her i dette forum der kan forklare forskellen på ovennævnte 2 combo-receivere ??

Har  I nogen  Ris/ros at tilføje

PFT 

14:15
31. august 2010

antenne.dk

Medlem

indlæg371

2

dsl339740 sagde:

Er der nogen her i dette forum der kan forklare forskellen på ovennævnte 2 combo-receivere ??

Har  I nogen  Ris/ros at tilføje

PFT 

Ts-3002  har lavere strømforbrug, og vist nok også noget med at den kan optage et program mens du ser et andet, det mener Jeg ikke ts-3000 kan,men er ikke 100 % sikker, fordi min egen  Ts- 3000 gik i stykker efter 9 måneder og mange drillerier, og røg af hel…. til

Mvh Per

http://www.antenne.dk

13:17
1. september 2010

villapower

Lønstrup DK-9800

Medlem

indlæg22

3

Hejsa,

Med fare for at Maximum bliver sure på mig så er forskellen ret simpel: den ene virker – det gør den anden ikke. TS3000 var noget bras med rigtigt mange bugs og funktioner, der ikke virkede. TS3002 (som jeg har i dag) virker som den skal.

Faktisk fik jeg byttet min TS3000 uden beregning til en TS3002, for som forhandleren sagde så var produktet ikke i orden.

Man kan dog ikke optage et program og se et andet på TS3002, men fortsat kun optage den kanal man ser.

vh

/mikkel

Viasat + canal digital + hotbird, astra 19.2 og astra 28.2

13:52
1. september 2010

antenne.dk

Medlem

indlæg371

4

villapower sagde:

Hejsa,

Med fare for at Maximum bliver sure på mig så er forskellen ret simpel: den ene virker – det gør den anden ikke. TS3000 var noget bras med rigtigt mange bugs og funktioner, der ikke virkede. TS3002 (som jeg har i dag) virker som den skal.

Faktisk fik jeg byttet min TS3000 uden beregning til en TS3002, for som forhandleren sagde så var produktet ikke i orden.

Man kan dog ikke optage et program og se et andet på TS3002, men fortsat kun optage den kanal man ser.

vh

/mikkel

den skulle nu kunne optage et og vise noget andet, så du må nok hellere kigge lidt nærmere på den

Mvh Per

09:15
2. september 2010

villapower

Lønstrup DK-9800

Medlem

indlæg22

5

Hej igen,

Der er kun een sat-tuner i maskinen, så det er simpelthen ikke rigtigt at man kan se et andet program, end man optager. Det er muligt at se et DVB-T program mens man optager et sat-program, men det er også det eneste der ligger i den funktionalitet.

vh

/mikkel

Viasat + canal digital + hotbird, astra 19.2 og astra 28.2

20:09
2. september 2010

antenne.dk

Medlem

indlæg371

6

villapower sagde:

Hej igen,

Der er kun een sat-tuner i maskinen, så det er simpelthen ikke rigtigt at man kan se et andet program, end man optager. Det er muligt at se et DVB-T program mens man optager et sat-program, men det er også det eneste der ligger i den funktionalitet.

vh

/mikkel

Ja det er jo så et definations spørgsmål, fordi man kan jo se et og optage et andet

Mvh Per

Om DIGITALT.TV Forum

Forum tidszone:Europe/Copenhagen

Flest bruger online samtidigt: 154

Online lige nu:
15 Gæster

Kigger lige nu på dette:
1 Gæst

Forum statistik

Grupper:3
Forum:16