Telia TV

Er der nogle erfaring omkring Triax ST-HD527CI og Maximum TS-3002 | Parabol-TV | Forum

Du skal være logget ind for at skrive indlæg Login Opret dig

Opret dig? | Mistet dit password?

Søg i forum:

Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 84 characters
Wilcard brug:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

Er der nogle erfaring omkring Triax ST-HD527CI og Maximum TS-3002

Åben
Ingen tags
BrugerPost

20:58
29. juli 2010

tjr

Medlem

indlæg7

1

Er der nogen som har erfaring med disse?

Skal nok igang med at skaffe en box nummer 2 og har en Maximum TS-3000CI. Den er jeg ikke alt for vild med. I mellemtiden kan jeg se at der er kommet en TS-3002

Hvad er bedst af disse 2? Eller bare i det hele taget – hvis der er nogen som bare har den ene af boksene… Plusser og minusser

Jeg skal bruge den til DVB-T og Canal Digital samt free-tv fra 19øst og evt 28øst

Håber at få nogle gode tilbagemeldinger :)

På forhånd tak

07:10
31. juli 2010

tyksak

Medlem

indlæg8

2

Triax, Maximum og Hinke modtageren kommer fra samme producent. Så hvis du ikke syntes godt om Maximum modtageren vil det sikkert være det samme med de andre. Der er dog forskel på menu design, og funktioner men i bund er de indentiske.

Der er dog andre combo modtagere på markedet, men hvordan de køre ved jeg ikke.

12:03
31. juli 2010

antenne.dk

Medlem

indlæg371

3

tjr sagde:

Er der nogen som har erfaring med disse?

Skal nok igang med at skaffe en box nummer 2 og har en Maximum TS-3000CI. Den er jeg ikke alt for vild med. I mellemtiden kan jeg se at der er kommet en TS-3002

Hvad er bedst af disse 2? Eller bare i det hele taget – hvis der er nogen som bare har den ene af boksene… Plusser og minusser

Jeg skal bruge den til DVB-T og Canal Digital samt free-tv fra 19øst og evt 28øst

Håber at få nogle gode tilbagemeldinger :)

På forhånd tak

Jeg har personlig bedst erfaring med Triax`én den skifter hurtigere mellem kanalerne en Maximumen, og Triax`en har vi ikke haft klager over vedr. tab af nogle af transponderne,og Jeg bruger selv en Triax  i øjeblikket og den kører upåklageligt på både Boxertv-Canaldigital,

samt 13,19,2 og 28,2 uden problemmer

Mvh Per

http://www.antenne.dk

13:22
2. august 2010

tjr

Medlem

indlæg7

4

Takker for svarene. Hvis der er andre der har erfaringer, er i selvfølgelig velkomne til også at komme med disse… Men indtil videre peger pilen i hvert fald mod Triax :)

Ingen tags

Om DIGITALT.TV Forum

Forum tidszone:Europe/Copenhagen

Flest bruger online samtidigt: 154

Online lige nu:
16 Gæster

Kigger lige nu på dette:
1 Gæst

Forum statistik

Grupper:3
Forum:16
Emner:941