Astra 28,2 og Astra 19,5 øst | Parabol-TV | Forum

Overvej at opret bruger
guest

Log ind Opret profil

Opret profil | Mistet adgangskode?
Avanceret søgning:

— Forum omfang —

— Ens —

— Forum indstillinger —

Wildcard brug:
*  matcher alle tegn    %  matcher kun et tegn

Minimum søgeordlængde is 4 characters - maksimal søgeordlængde er 84 tegn

Emne RSS
Astra 28,2 og Astra 19,5 øst
6. maj 2012
00:56
eidsvik
Medlem
Forum indlæg 12
Medlem siden:
19. februar 2011

Er der nogen der ved om man kan se begge satteliter,med en parabolskærm,og to lnb hoveder.Jeg bor på Færøene,og ser udmærket Astra 28,2 øst.

Den anden mulighed er at købe en parabolmotor,men problemet er at jeg ikke ved hvad slags modtager jeg skal købe migquestion

6. maj 2012
05:56
Palleba2000
Færøerne
Medlem
Forum indlæg 139
Medlem siden:
25. februar 2010

Tað skuldi ikki verið nakar trupuleiki við tveimum høvdum á einari parabol til hasar fylgisveinarnir, teir hava rættiliga kraftigt signal.

Og ein og hvør móttakari kann brúkast, men eitt uppskot er ein Vu+ ella ein Dreambox. Men tað finnast rættiliga nógvir góðir móttakarar at velja millum. Skal tað vera ein HDTV móttakari?

Heilsan
Palleba

6. maj 2012
08:42
Turbo
Nordjylland
Medlem
Forum indlæg 384
Medlem siden:
30. januar 2010

Skriv dog på ENGELSK, hvis du absolut SKAL bruge andre sprog end dansk – tak.

6. maj 2012
18:21
antenne.dk
Medlem
Forum indlæg 407
Medlem siden:
4. februar 2010

Turbo sagde
Skriv dog på ENGELSK, hvis du absolut SKAL bruge andre sprog end dansk – tak.

så så Turbo, de er ikke så mange deroppe, så når nu 2 med samme interesse mødes, så lad dem dog

Mvh Per

http://www.antenne.dk

6. maj 2012
19:44
Turbo
Nordjylland
Medlem
Forum indlæg 384
Medlem siden:
30. januar 2010

Ja-ja, Per – den er go' med dig!!laugh Men når nu man spørger om hjælp, bør man da gøre det på et sprog, ALLE forstår.

6. maj 2012
22:55
antenne.dk
Medlem
Forum indlæg 407
Medlem siden:
4. februar 2010

Turbo sagde
Ja-ja, Per – den er go' med dig!!laugh Men når nu man spørger om hjælp, bør man da gøre det på et sprog, ALLE forstår.

ja det har du ret i, svar mulighederne bliver større, men det er da et sjovt sprog, når man kigger godt efter kan man godt fatte det meste af det som der står, og resten gætter man sig så til

Mvh Per

7. maj 2012
00:08
Palleba2000
Færøerne
Medlem
Forum indlæg 139
Medlem siden:
25. februar 2010

Jeg tænkte nok i fik ondt i r…. af mit svar. Mærkeligt at der er så få som gider forsøge sig med det færøske og islandske sprog, det ligner trods alt meget jeres, norskt, danskt og svenskt.

Men jeg sagde til ham at det ikke skulle være noget problem med modtagelse af de to posititioner med en parabol og to hoveder. Der er jo masser af signal på begge.

Og vedr. boksen, så gav jeg ham et eksempel på en Vu+ eller en Dreambox, men at der findes masse af andre mærker/modeller derude.

MVH
Palleba

7. maj 2012
10:31
kram5610
Flensburg, Deutschland
Medlem
Forum indlæg 215
Medlem siden:
3. februar 2010

Palleba2000 sagde
Jeg tænkte nok i fik ondt i r…. af mit svar. Mærkeligt at der er så få som gider forsøge sig med det færøske og islandske sprog, det ligner trods alt meget jeres, norskt, danskt og svenskt.

MVH

Palleba

Skal jeg så skrive på tysk fordi jeg bor i Flensborg? I et dansk forum bør der vel først og fremmest blive skrevet på dansk, alternativt på engelsk. Jeg må indrømme at jeg (udover et par enkelte ord) ikke fatter hvad der står på færøsk. 

Mvh.

Morten Hesseldahl

7. maj 2012
22:08
eidsvik
Medlem
Forum indlæg 12
Medlem siden:
19. februar 2011

Hey igen,og tak for svarene jeg har fået.Tror også det er bedst jeg skriver på dansk.Mærkeligt da jeg er i DK,og taler danskt når jeg skal købe noget,svarer de ofte igen på tysk,det må være noget med acenten at gøre.

Det som jeg mente med er om jeg skal bruge motor,skal jeg så ikke have en speciel motor?

Hey kram5610 min kone og jeg var i Flensburg for to år,en fin by at besøge,mange ikøbsmuligheder og billigt

Forum tidszoneEurope/Copenhagen

Fleste brugere online samtidig223

Online nuadmin
15 Gæst(er)

Nuværende på denne side
1 Gæst(er)

Top brugere

antenne.dk: 407

Turbo: 384

reslfj: 346

jetdirect: 345

Preben Pedersen: 253

langkawi: 221

Medlemsstatistik

Gæste bidragsydere: 3

Medlemmer: 1891

Moderatorer: 0

Administratorer: 1

Forumstatistik

Grupper:3

Fora:17

Emner:1285

Nyeste medlemmer:Tobias Hyldeborg, Flimmermanden, carina04, kalle, 120106525958, Timo Wittke

Administratorer:admin (1536)