Zone reality stopper 1. september 2011 hos Viasat.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #61161

    tinkle sagde

    Hej admin

     

    Hvordan finder man cbs reality kanal.surprised Jeg er ikke en nørd til det men vil meget gerne forsøge mig.  Har ganske mange abstinenser efter noget ordentlig tv. For først nu er jeg klar over hvor meget lo.. der sendes på tv.angry

    Hvis du har viasat pt. og ikke vil opgive at se viasat kanaler, skal du have en ekstra parabol pegende mod 28,2 øst. Desuden kan i hvert fald nyere Viasat bokse heller ikke anvendes til andet end Viasat, så du skal også have en anden boks til gratis kanaler. Kunne f.eks. være https://digitalt.tv/opticum-hd-s50/

    Men vent evt. en måned i forhold til at investere i nyt udstyr, for der er en ny satellit på vej til at blive taget i brug på 28 øst positionen, og det kan ikke helt udelukkes at det vil ændre på parabolstørrelsen, der er påkrævet for at se CBS Reality.

    CBS Reality sender på frekvensen 12523 V, Symbolrate 27500

    CBS Reality+1 sender på frekvensen 11261 H Symbolrate 27500 (det er en tidsforskudt udgave)

    Stofa kabel-tv tilbyde i øvrigt stadig Zone Reality kanalen.

    #61173

    Vi skal beklage, at vi har været nødt til at tage Zone Realty ud af vores kanalpakker. Desværre er kanalen blevet for dyr i forhold til hvor mange, der ser den. Vi ved selvfølgelig godt, at dette ikke er en populær beslutning hos de af jer, som rent faktisk så kanalen – men prioriteringen har desværre været nødvendig. Vi beklager ulejligheden – og håber naturligvis, at I vil nyde vores andre gode dokumentar kanaler såsom ViasatCrime og ViasatExplorer.

     

    Hvis I skulle have yderligere spørgsmål omkring Zone Reality, er I meget velkomne til at sende en mail til [email protected] Husk at skrive Zone Reality i emnet.

     

    Mvh. Viasat

    #61212
    nan
    Deltager

    Så kommer man hjem fra sommerferie og tænker hvorf….. er Zone reality henne ? Væk som om den aldrig har eksisteret , det kan man sgu da ikke bare gøre.

    Sidst jeg talte med Viasat og lavede min pakke om , sagde jeg udtrykkeligt at jeg kun var intresseret i tv3 , tv3 puls og Zone reality , så jeg er meget vred og skuffet over denne handling angry

    Jeg har været abbonent i mange år og guder må vide at vi betaler s.. da rigeligt for det , så jeg fatter ikke hvordan man bare kan gøre det , overvejer kraftigt at opsige mit abbonnement bla. pga. det angry

    Den meget utilfredseangryangryangry

    #61230
    zxixxi
    Deltager

    Susanne sagde

    Det er jeg godt nok utilfreds med. Jeg så den kanal dagligt og lige pludselig en dag, var den bare vækangry. Ingen besked har jeg fået om det og nu efter flere ugers undren, finder jeg dette forum…

     

    Kan læse at jeg ikke er den eneste der er sur over dette, men hjælper det overhovedet noget at skrive noget herinde?

    Jeg tænker også om det overhovedet hjælper at skrive her. Det der bedst virker er at opsige sit abonnement med Viasat, for så bliver de pludseligt meget interesseret i at høre ens mening. Jeg synes specielt det er møg irriterende at Zone Reality bare pludselig er væk UDEN varsel. Det var en god kanal at have når man bare havde lyst til at se lidt reality/doku….. øv hvor jeg savner den.

    disapprove


    #61490
    chtc76
    Deltager

    jeg er ked af at de ha taget zone reality af. kunne godt li at se det og så det tit..håber det kommer igen.. så kunne de bare tag nogen andre ting fra som nogen sport kanaler og GOD tv på dansk gud tv..hehe..hvem gider at se GOD Tv ikke mig..Og så kan de også bare tag Playboy tv fra.. så vi kan får zone reality tilbage.. Er meget sur over at den er væk nuangry

     

    hilsen lonni


Login Registrer
Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button