Zone reality stopper 1. september 2011 hos Viasat.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56155

    Zone Reality lukket hos ViasatZone Reality stopper fra 1/9 hos Viasat, da Viasat ser et behov for at fokusere på tjenester der rammer et større antal kunder.

    #61012
    mette1952
    Deltager

    Jeg er ved at være godt og grundig træt af, at I bare fjerner programmer uden at kunderne får noget at vide før det er væk, det er helt uacceptabelt. Vi har haft Viasat snart i en menneskealder og set Zone Reality dagligt og nu er det væk. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange der er blevet spurgt om de så programmet for jeg tror ikke på argumentet for at fjerne det efter så mange år. Sjovt nok er vi aldrig blevet spurgt om noget som helst selvom vi næsten har været med fra starten. Overvejer kraftigt at opsige vores abbonnement nu og nøjes med Canal digital.

    #61013

    Hej Mette,

    Ja det er naturligvis ærgeligt at Viasat har pillet den af, når du var glad for at se den.

    Kan tilføje at man stadigvæk kan se CBS Reality kanalen, der dog vist ikke sender helt det samme som Zone Reality, gratis via parabol fra 28,2 øst positionen.

    #61014
    Regloh
    Deltager

    Det er simpelthen bare ikke rigtigt. Sådan noget møg. 🙁 Jeg har set Zone Reality HVER dag i flere timer. Der er altid spændende dokumentar. Nu giver jeg snart ikke Viasat mere. Skynd jer at pille det på igen!!!! Hvad med at I sendte en rundspørge ud til jeres kunder. Tror bestemt hovedparten ville ønske Zone Reality. Hilsen Randi crycrycry

    #61015
    haape12
    Deltager

    mette1952 sagde

    Jeg er ved at være godt og grundig træt af, at I bare fjerner programmer uden at kunderne får noget at vide før det er væk, det er helt uacceptabelt. Vi har haft Viasat snart i en menneskealder og set Zone Reality dagligt og nu er det væk. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange der er blevet spurgt om de så programmet for jeg tror ikke på argumentet for at fjerne det efter så mange år. Sjovt nok er vi aldrig blevet spurgt om noget som helst selvom vi næsten har været med fra starten. Overvejer kraftigt at opsige vores abbonnement nu og nøjes med Canal digital.


    admin sagde

    Zone Reality stopper fra 1/9 hos Viasat, da Viasat ser et behov for at fokusere på tjenester der rammer et større antal kunder.

    d. 1. september 2011

     

    – Vi kan ikke finde zone reality, kanalen eksisterer slet ikke. Vi ser zone reality dagligt, det er bl.a. præcis denne dokumentarkanal vi ville have, derfor valgte vi DEN STORE DANMARKS PAKKE fra Viasat.

    I dag 1. september er det åbentbart SLUT med ZONE REALITY uden vi som abonnenter er blevet varslet !!!!

    Det må betyde Viasat har misligeholdt kontrakten og vi abonnenter kan få vores penge igen per 1. september 2011 for resten af kontraktperioden og vi har haft Viasat siden 1. maj 2011.

    Vi vil i hvert fald gå til forbrugerrådet med forespørgelse om sletning af en udbudt vare uden varsling er kontraktbrud.

    Vi binder os for 1 år  – så bør Viasat også varsle min. 1 år frem, hvis man har tænkt sig at ændre i kanal/program sammensætningen, tilsynladende kan Viasat bare lige slette en udbudt kanal/program uden nogen form for varsling, den går ikke Viasat.

    I hører nærmere !!!!!!!

     

    Kundenummer 7132616

    #61016
    wildemann
    Deltager

    Jeg er dybt dybt skuffet over at Zone reality, er fjernet fra min kanalliste.

     

    IKKE NOK MED DET, men så tager de Kraft……og sætter GOD CHANNEL ind istedet for…..

    TRO ser man ikke på tv, men det gør man i kirken om søndagen, i MIN VERDEN…….angry

     

    Uden at nævne det med et eneste ord på forhånd!!!

     

    Jeg Vil helt klart opsige mit abboment med viasat efter denne svinestreg, selvom jeg har været kunde i mange år.

     

    Jeg har altid været glad for viasat men denne svinestreg, at fjerne min yndlingskanal, er det værste og dårligste de har gjort. thumbs-down

     

    Jeg må sige til jer andre, at jeg har undersøgt om det viasat har gjort, er lovligt, og det er det desværre.

    se punkt 7 i abbaftalen………

    eneste mulighed, er at vi står sammen og kræver Zone reality tilbage, og får vi det ikke, er vi skredet…..

    Selvfølgelig efter gældenede aftale med viasat.

    TAG JER SAMMEN VIASAT, og vis GOD service til kunderne,og giv os Zone reality tilbage, for det kan i måske overleve på i længden…….

     

    Kundenr. 7020515

     

    PS. HUSK I andre:: HAR I HØRT ET RØDT FLAG SMÆLDE!!!!!!!  dk VI STÅR SAMMEN.thumbs-up

    #61017
    pipton
    Deltager

    Jeg elsker Zone Reality og at se Unsolved Mysteries kl. 21.55 hver aften cry men nu hvor Viasat har valgt at “fokusere på tjenester der rammer et større antal kunder”, er det nu ikke længere muligt.. det er jeg utrolig ked af. Samtidig er jeg frustreret over at de bare foretager sådanne ændringer helt ud af det blå, uden nogen form for information forud for dette. Jeg kan udpege ADSKILLIGE kanaler i “Danmarkspakken”, som fortjener at blive pillet af frem for Zone Reality (GOD Channel…), og som jeg ikke kan forestille mig, på noget som helst plan, kan have flere seere end Zone Reality. I min familie kunne vi alle tilbringe aftener foran skærmen i selskab med Zone Reality.. Tak skal I have, Viasat-vatnisser! Abonnement opsagt.

    #61018
    Comepaio
    Deltager

    Jeg er SÅ frustreret over viasat!

    Idag kommer jeg hjem fra en 48 timers arbejdsvagt, tænder tv'et på kanal 66, og vupti, “Kanalen eksistere ikke”.

    Jeg er ved at skille hele min viasat boks ad, da dette klart må være en teknisk fejl?!

    Så går jeg til sidst på nettet, og kan læse mig frem til at Viasat bare har fjernet kanalen! Uden varsel eller noget!?

    Vi ser RIGTIG MEGET Zone Reality her i huset, og jeg er dybt frustreret, skuffet og ikke mindst rasene over at kanalen pludselig er fjernet, -uden varsel!

     

    Det syntes jeg FANME er dårlig kundeservice!

     

    Jeg er meget meget ked af at vi ikke længere kan se Zone, og er derfor nu tvunget til at skifte til et selvskab som ikke behandler deres kunder på sådan en respektløs måde!

    Jeg har aldrig kendt mage..

    Viasat får ihvertfald ikke længere nogen god anbefaling fra vores adresse!

     

    Camilla

    #61021
    pjg
    Deltager

    øv øv og atter øv….. Viaskvat i en nødeskat – Zone Reality er den mest sete kanal i vores hjem så det er super ærgeligt. Og hvem ser så lige GOD???

    VIASKVAT…. det er en OMMER

    En sur Viasat kunde angry

     

    Hvis alle skriver en Email til dem og de så derved opdager hvormange der egentlig brugte den, så får de måske øjnene op for den bommert de har lavet

    [email protected]

    #61022
    Schoene
    Deltager

    VIASAT !!!!

    Jeg er virkelig Tosset. Jeg har slet ikke ord for det.

    Meget Meget længe. Mange måneder, har ZONE REALITY været fast inventar i vores hjem. Og så vælger i at fjerne det uden så meget som at varsle os. Jeg troede at der var noget galt med boxen og lå og roede med det i over en time.

    Det er fandeme dårlig service.

    Jeg har lyst til at opsige vores abbonement lige på stedet. Vi betaler over 600 kr. hver måned for vores hustand.

    HELT SIKKERT – Jeg skal ind og undersøge andre muligheder, for denne svinestreg er sgu for grov.

    Hvem er i til for ??? Så vidt jeg kan se er jeres kunder ikke blevet spurgt i denne sag.  

    Jeg er simpelhen så RASENDE 🙁 🙁

    Heidi

    #61023
    gjessing
    Deltager

    Jeg kan kun tilslutte mig de foregående indlæg. Det er bare SÅ typisk Viasat. Mindre kundeminded TV-udbyder skal man godt nok lede længe efter. Jeg ser også Zone Reality hver eneste dag og har faktisk kun Viasat pga den kanal. Nu kan vi da ligeså godt skifte til Canal Digital eller anden udbyder – og så endda spare penge. Viasat er jo ikke ligefrem de billigste.

     

    At de overhovedet ikke gider besvære sig med at spørge deres mangeårige kunder om deres ønsker, men bare fjerner kanaler efter deres eget for-godt-befindende, er dybt uanstændigt. Skam Jer igen igen, Viasat.thumbs-downthumbs-down

    #61024
    bisseline
    Deltager

    …… jeg er stik tosset, her betaler man kassen + eks kort afgift 400 kr halv årligt, så jeg som den eneste  i familien kan se Zone reality, jeg bruger timer der og på tros af prisen har vi valgt at bibeholde VIASAT ! Havde jeg vist det da opkrævningen kom, havde jeg ikke betalt, selvom de åbentbart er i der gode ret ! angry

    Nå ud til større bruger flade, til den pris, så behøves den ikke være stor, som en anden skriver: fjern GOD CANNEL, hvor stor er bruger fladen der ? Vi er i danmark ! dk

    Jeg søger andre udveje, men under alle omstændigher, så bliver det opsagt, man behandler ikke sine kunder så respekt løst ! thumbs-down

    #61032

    Jeg har gjort svenske Viasat opmærksom på jeres utilfredshed på deres Facebook profil.

    #61038
    Helga
    Deltager

    Jeg er også ked af, at I stopper Zone Reality – kunne ikke forstå, jeg ikke kunne finde kanalen, jeg troede mit udstyr var i stykker – men så så jeg på nettet at I har fjernet kanalen – og sender en God channel i stedet – selv om jeg er en gammel dame, så vil jeg meget hellere have Zone Reality tilbage – både min voksne søn og jeg så den – så pres de svenskere – og lad os få vores kanal tilbage – heller nu end aldrig!!!disapprove

    #61040
    kenneth l
    Deltager

    Må indrømme at det var en kanal jeg aldrig så, men det kan jeg se at der var mange andre der gjorde 🙂

    Ja selv svenskerne klager http://www.facebook.com/#!/topic.php?uid=180041126906&topic=16661 

     

    Og til alle jer som siger at de er begyndt at sende God Channel i stedet for, passer nu ikke, God Channel har været der altid, den har lagt efter Zone Reality… og God Channel betales der ikke for da det er en FreeToAir kanal 🙂

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button