Yousee eller andre kodet kanaler optag på pc Umuligt?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #77093
    ALI ESSA
    Deltager

    Ja sålænge der er ledige tuner, så er du kun begrænset i forhold afkodning af kodede kanaler ved flere brugere samtidigt.

    Kommer lige med at sent extra spørgsmål tænker en ny tråd ikke er nødvendigt.  Kan et tv uden en Android box, PC eller lignende få kanalerne?

    #77143
    Anonym
    Gæst

    Jeg har købt denne her:

    https://dvbshop.net/TT-connectZ-CT2-4650-CI-USB-DVB-C-T-T2-IR-Remote

    Den virker rigtig godt og kan med DVB-T2 også tage de tyske HEVC-kanaler.

    #77726
    ALI ESSA
    Deltager

    Bringer lige trådwn op igen med et spørgsmål. Denne model som jeg forstår den er det et kort men er det så kun en der kan se tv fra den?
    https://www.computersalg.dk/i/3236967/vu-uno-4k-satellit-digital-dvb-s2?gclid=CjwKCAiAu4nRBRBKEiwANms5W9tQkbIO2ONzXUaMzeatoclrdHlCPghkIqMOzmV1rsnqFdlKiA-BHBoCr2IQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

    #78119
    zumosol
    Deltager

    Ved modtagelse af satellit på PC kan Digital devices godt tune 2 kanaler på samme kort på samme tid, ( og dernmed også optage to kanaler på same tid) jeg er ikke klar over om man kan tune flere end 2 kanaler ( f.eks 8 som omtalt), jeg kan godt tvivle lidt.., hvis man udvidder med flere tunere, men har læst at det kommer meget an på hvilket CI man bruger, de helt billige kan ikke..
    Jeg vil tro det samme gør sig gældende ved dvb-T og kabel. Men kunne være sjovt hvis nogen prøvede med 8 samtidige kanaler 🙂

    #79914
    ALI ESSA
    Deltager

    Så spørger jeg forhåbentlig sidste gang før jeg køber ?.  Med Ultimo 4k kan jeg sætte 2 yousee kort og optage 2 kodet kanaler samtidig.  Det er der ingen anden Box der kan?

    #79915
    Anonym
    Inaktiv

    Så spørger jeg forhåbentlig sidste gang før jeg køber ?. Med Ultimo 4k kan jeg sætte 2 yousee kort og optage 2 kodet kanaler samtidig. Det er der ingen anden Box der kan?

    Jo, den her som Bo testede for ikke særligt længe siden, som er billigere end en Ultimo:

    Dreambox DM920 Test

    #79916
    ALI ESSA
    Deltager

    Så spørger jeg forhåbentlig sidste gang før jeg køber ?. Med Ultimo 4k kan jeg sætte 2 yousee kort og optage 2 kodet kanaler samtidig. Det er der ingen anden Box der kan?

    Jo, den her som Bo testede for ikke særligt længe siden:

    Dreambox DM920 Test

    <iframe class=”wp-embedded-content” title=”“Dreambox DM920 Test” — DIGITALT.TV” src=”https://digitalt.tv/dreambox-dm920-test/embed/#?secret=VQCQKax29Y&#8221; width=”500″ height=”492″ frameborder=”0″ marginwidth=”0″ marginheight=”0″ scrolling=”no” sandbox=”allow-scripts” data-secret=”VQCQKax29Y”></iframe>er den bedre ind Vu boksen?

     

    #79917
    Anonym
    Inaktiv

    Ved ikke om den er bedre, det kan kun Bo svare på, da han har testet dem begge to og derfor kender dem.

    I hvert fald kan jeg ikke brokke mig over Dreambox. Jeg har selv en af deres ældre modeller. Min er bare udstyret med 1 stk DVB-C/T og 1 stk DVB-S2 tuner, da jeg anvender min til både kabel og parabol.

    Personligt ville jeg gå efter 920’eren hvis min ældre Dreambox gik kaput.

    #79918
    ALI ESSA
    Deltager

    Og den kan også sende kanaler til feks kodi på min Shield som er i et andet rum.

    #80237

    Det eneste forbehold på DM920 jeg har, er det med at den ikke fungerer helt optimalt ved brug med 2 kortlæsermoduler og kort.

    #80883
    ALI ESSA
    Deltager

    har virkelig overvejet de her muligheder og prøvet at gøre mig klog på dem gennemgår stadig alle de fantastiske muligheder jeg er blevet vist og takker for svar er da blevet lidt klogere.

    spørgsmål Vu+ SOLO 4k. hvor mange devices ville kunne optage samtidige over nettet på sådan en ?. den er noget billigere in Ultimo 🙂

    #80885

    Op til 8 valgfrie kanaler samtidigt ved ukodede kanaler. Er du afhængig af kortlæser modul så er det begrænset til hvad modulet kan håndtere samtidigt.

    #80886
    ALI ESSA
    Deltager

    Op til 8 valgfrie kanaler samtidigt ved ukodede kanaler. Er du afhængig af kortlæser modul så er det begrænset til hvad modulet kan håndtere samtidigt.

    ok ja kortlæser er nødvendigt. tænker 2 devices max som ser sammenstidig og nok heller aldrig mere ind 2 ting der bliver optaget sammentid

Login Registrer
Viser 13 indlæg - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button