VU Duo og Viasat kort

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56196
    mtj2730
    Deltager

    Jeg har en VU Duo, som jeg bruger til Canal Digital samt Astra. En rigtig god box som bare fungerer 100%.

    Nu overvejer jeg også at få Viasat, så jeg kan se noget fodbold mv. Jeg vil gerne kunne bruge min VU Duo box til dette.

    Er der nogen, der har erfaring med om opdatering af Viasats parabolkort virker OK i en VU Duo? 

     

    Hilsen

    Mogens

    #61469
    Anonym
    Gæst

    prøv evt her de har et område for vu+ bokse

     

    http://www.satanvuplus.com/

    #61480
    bobodk
    Deltager

    hej

    jeg har osse købt en vu+ og kører med 6 lmb kører fintt,jeg bruger C.D funker osse har ik prøvet viasat men de siger det ik med vu+, men mit problem er de røde Underteksterne ,har hørt man kan få hvid Underteksterne men hvordan gør man det,har læst man ligge magic HD så kommer der hvid Underteksterne,men kan ik få det til funger,

    har prøvet at downloade direkte via boksen men kan ik finde på boksen.

     

    Hilsen bobodk

    #61481

    bobodk sagde

    hej

    jeg har osse købt en vu+ og kører med 6 lmb kører fintt,jeg bruger C.D funker osse har ik prøvet viasat men de siger det ik med vu+, men mit problem er de røde Underteksterne ,har hørt man kan få hvid Underteksterne men hvordan gør man det,har læst man ligge magic HD så kommer der hvid 

    Hilsen bobodk

    Har du prøvet det der står nederst på /4944/vu-duo-valg-af-image-software/

    #61482
    bobodk
    Deltager

    ja den har jeg læst igemmen uden hjælpdisapprove

    #61483
    Anonym
    Gæst

    dreambox har samme problem med viasat så der skal nok ikke regnes med en løsning på problemet da det ligger i den kodning som viasat bruger nds

    #61484
    bobodk
    Deltager

    ja jeg har også samme problemer med sky film kanalerne på 28.2 de er også røde på Underteksterne der kodning er også nds.

    #61489
    Anonym
    Gæst

    ved ikke om der er noget her du kan bruge vedr de røde undertekster ,der står noget om der skal rettes i en fil

     

    http://digsat.net/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=55958&s=0c6230b085ea8056b1b7fa8f62df4d1a0a36f2b3

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button