vu+ duo 2

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56902
    Anonym
    Gæst

    den nye vu+ duo kan man med 2 dvb-c tunere få den til og køre med en harddisk optager uden problemer op mod yousee

    epg vil det køre perfekt og med hurtig loading af info flere dage frem 

    kodede kanaler fra yousee vil det køre på den 

     

    med 2 tunere er det vel 2 programmer der kan optages og hvordan styres dette i boksen hvis 1 program er sat til optag 

    #65247
    Palleba2000
    Deltager

    jetdirect sagde
    den nye vu+ duo kan man med 2 dvb-c tunere få den til og køre med en harddisk optager uden problemer op mod yousee

    epg vil det køre perfekt og med hurtig loading af info flere dage frem 

    kodede kanaler fra yousee vil det køre på den 

     

    med 2 tunere er det vel 2 programmer der kan optages og hvordan styres dette i boksen hvis 1 program er sat til optag 

    Hvis YouSee kører de kodede kanaler uden CI+, altså kun med CI, så kan boksen fungere uden problemer, også med harddisk så den kan optage flere kanaler ad gangen. YouSee bruger Viaccess kodesystemet.

    Modulerne klarer ofte kun at afkode to kanaler ad gangen, men man kan installere SoftCam i boksen, så kan der afkodes mange kanaler ad gangen. Men dette skal der findes hjælp til andre steder.

    Jeg ved ikke hvor mange kanaler YouSee har på hvert MUX (frekvens), men hvis du har to tunere og der er ca. 8 kanaler i hvert MUX, så kan du i teorien optage 16 kanaler ad gangen, men tror du skal regne med at klare ca. 8-10 kanaler, alt efter hvor høj bitraten er.

    EPG’en skulle der ikke være problemer med.

    MVH
    Palleba 

    #65248

    USB tunere er også muligt. Mærket Sundtek er de bedst understøttede så vidt jeg ved.

    Hvis det ikke behøver at være VU+, så lyder Mutant HD2400 interessant og med mulighed for 4 tuner moduler. 

    http://linux-tv.com/two-4-tuner-receivers-xbmc-support-released/

    Jeg har dog ikke testet denne model.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button