Viasat og canal digital

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55830
    guldsmeden
    Deltager

    Hej.

    Jeg står i den situation at jeg skal have en ny parabol op, men er meget i tvivl om forskellige ting. Jeg har en parabol sat op, som jeg ser Viasat på. Nu skal jeg så have canal digital også, og har derfor købt en ny skærm + en monoblock LNB 6 grader. Jeg regner med at sætte den nye parabol op ved siden af den anden først, så jeg kan indstille den derefter, altså mod viasat. Jeg er bare i tvivl om, om det er det rigtige at gøre, eller om den skal indstilles anderledes. Min LNB, med 2 hoveder, ved jeg heller ikke lige hvordan jeg skal placere. Det ene hoved kommer til at sidde i midten, men skal den anden så sidde til venstre eller højre for?

     

    På forhånd tak for svarene.

     

    Guldsmeden

    #59294
    Lavprisparabol
    Deltager

    Hej Guldsmeden.

     

    Hvis du vælger at sætte parabolen så den ser mod 4,8Ø “Viasat” skal det “andet” hoved på monoblokken være til venstre for (set fra bagsiden af parabolskærmen). For nemhedens skyld ville jeg se om du ikke kan låne en satfinder af en nabo, det gør det lidt nemmere.

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button