Viasat box

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56394
    Mik Alstrup
    Deltager

    Hejsa har lige fået en ny viasat box som hedder Pace TDS 865 NV,før havde jeg en gammel nokia box.Nå nu til problemmet,jeg har trådløs fra stuen og ind til soveværelset og det virker også fint på nær jeg ikke kan bruge fjernbetjening fra viasat altså fra soveværelset som jeg kunne før,nogle der ved hvordan det kan være.

     

    Mvh Mik
    #62430

    Hej,

    Er dit trådløse noget med et IR øje der skal placeres ud for øjet på modtageren? Har du i givet fald tjekket, at det er placeret korrekt? Ellers ved jeg ikke lige hvad årsagen kan være.

    #62437
    Mik Alstrup
    Deltager

    Ja det er et ir øje og ligger lige foran modtageren,hvis jeg bruger de andre fjernbetjeninger jeg har virker det fint.

    #62444
    lytro
    Deltager

    Mik Alstrup sagde
    Hejsa har lige fået en ny viasat box som hedder Pace TDS 865 NV,før havde jeg en gammel nokia box.Nå nu til problemmet,jeg har trådløs fra stuen og ind til soveværelset og det virker også fint på nær jeg ikke kan bruge fjernbetjening fra viasat altså fra soveværelset som jeg kunne før,nogle der ved hvordan det kan være.

     

    Mvh Mik

     

    Ja – det er et problem og du gør ikke noget forkert disapprove

    Har samme problem, det er IR signalet, der er moduleret anderledes.

    Vi må finde en løsning thumbs-up

    Lynge smile

    #62446
    Mik Alstrup
    Deltager

    Ja det er sku træls,der må sku da være en løsning har bare ikke fundet den endnu :(

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button