Viaplay Sport – hvad viser de

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56941
    Anonym
    Gæst

    Jeg overvejer at udskifte min YouSee fuldpakke med Viaplay Sport (229 kr/md) og Zattoo Schweiz (ca. 400 kr. om året).  Jeg ved at man selv vælger hvilken Champions League-kamp man vil se, og ekstra feeds under Formel 1. Med YouSee har jeg ikke MotoGP, men jeg har hørt at Viaplay viser det live.

    Hvordan er kvaliteten på Viaplay (og Zattoo)?

    Mister jeg noget sport hvis jeg skifter fra YouSee?

    #65389

    Du kan se Moto GP på Viaplay, og ja de sender det live. Går ud fra de fortsat har rettighederne næste sæson, men måske andre ved det?

    Zattoo var ganske fornuftig kvalitet, da jeg testede det. Viaplay står også skarpt ved bedste HD opløsning, det jeg vil sige er negativt er at antallet af billeder pr. sekund er mindre end “rigtig” TV, så det kører ikke nær så flydende. Du kan jo prøve det i en måned og se hvad du synes inden du skifter helt.

    Læs evt. https://digitalt.tv/viaplay-sport-streaming-vs-tv-kanaler-fordele-og-ulemper/

    Det Viaplay mangler er primært sporten på Kanal 5 og 6’eren. 

    #65396
    Anonym
    Gæst

    Jeg kan kun prøve filmdelen gratis i en måned, ikke sportsdelen. Hvor mange kbit/s er Viaplay? 

    Men 34 sekunder forsinkelse er måske lidt for meget i livesport.

    Jeg har lige prøvet DR K på YouSee og DR TV online (tidligere DR NU) – Streaming (1227 kbit/s) er 51 sekunder efter kabel-tv

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button