Vantage 8000 S og danske undertekster

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55730
    Thor
    Deltager

    Jeg har kig på en brugt Vantage 8000 S med harddisk til sommerhuset.

    Dog mener jeg at kunne huske, at denne model tidligere har haft problemer med danske undertekster, vistnok både på SD og HD kanaler. Specielt i forbindelse med optagelser til harddisk, hvor efterfølgende afspilninger kunne give anledning til frustration pga manglende synkronisering af lyd og tekst. Cry

    Er der nogen, der har erfaring med Vantage 8000 S, der kan hjælpe med at kaste lys over hvordan det ser ud nu?

    #59003
    Bosse
    Deltager

    Jeg har en Vantage 8000 s/s  Twin  PVR 500 MB og jeg kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds ,der har ganske rigtigt

    været skrevet en del om disse undertekster ,men det er klaret forlængst og jeg har faktisk intet at udsætte i det

    store hele ,min kører simpelthen 100% – der findes et væld af software både org. og alternative.Den kører både med

    Canal Digital og Viasat kort med den rigtige SW ,det er noget man skal arbejde med og resultatet ude bliver ikke.

    Jeg kan kun anbefale denne reciever ,den har rigtig mange finesser og fantastiske billeder på HDkanalerne .

     

    vh/Bosse

    l

    #59994
    fl75
    Deltager

    Bosse sagde

    Jeg har en Vantage 8000 s/s  Twin  PVR 500 MB og jeg kan kun sige at jeg er ovenud tilfreds ,der har ganske rigtigt

    været skrevet en del om disse undertekster ,men det er klaret forlængst og jeg har faktisk intet at udsætte i det

    store hele ,min kører simpelthen 100% – der findes et væld af software både org. og alternative.Den kører både med

    Canal Digital og Viasat kort med den rigtige SW ,det er noget man skal arbejde med og resultatet ude bliver ikke.

    Jeg kan kun anbefale denne reciever ,den har rigtig mange finesser og fantastiske billeder på HDkanalerne .

     

    vh/Bosse

    l

    Hej

    Jeg har lige købt en Vantage 8000 s/s  Twin  PVR 500 MB,men vil ik vise kanalerne hvrken fra Viastt eller Canaldigital?nogle der kan hjælpe??

     

    mvh

    fl75

    #59995
    Bosse
    Deltager

    Tillykke med Vantagen og jeg er sikker på at du vil få stor fornøjelse af den.

     

    Har du lagt de kanaler ind på 1°W og 4.8°E  du vil bruge ?. (se på LyngSat)

     

    Du skal sikkert lægge nyt software i din reciever – vælg denne: x02.55.01_Vantage.xx00HD o.s.v.

     på nedenstående adrs.

    http://ulc.satangels.com/index.php?directory=Receiver/Vantage%20HD%206000-7100-8000&PHPSESSID=a2b761ca799c5a46ccf16e59b23caba4

     

    eller gå ind på Vantage Forumet- der vil du finde hvad du skal bruge – ellers kan du spørge på boardet. 

    http://www.maxteknik.se/forum/…..m.php?f=53

     

    Jeg har sendt dig en PM.

     

    vh/Bosse

     

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button