UHD kanal på 10Øst

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56701
    ClausS
    Deltager

    Hej i stuen

    Jeg har for nylig investeret i Samsungs 55″ UHD TV – UE-55F9005. I parantes bemærket et megalækkert TV!

    Nå, men når nu det er et UHD-TV, så kunne det jo være fint at se noget UHD indhold på det. Derfor forsøgte jeg at fange Eutelsat 10A på 10 grader Øst, da der her udsendes 2 4K testkanaler.

    Desværre kunne jeg ikke fange noget på de 2 frekvenser 11346V og 11429V. Signalstykrken viser simpelthen 0 på de 2 frekvenser. Jeg prøvede også et par andre frekvenser med SD kanaler og de gik OK igennem.

    Er der et eller andet specielt ved de 2 frekvenser eftersom jeg ikke kan finde dem på mit TV? Jeg kan sagtens modtage DVB-S2/MPEG4 signaler fra andre satellitter, men de 2 på 10 øst er et no-go af en eller anden grund.

     

    Er der nogen, der har mere held end mig?

     

    Mvh. Claus

    #63943
    Anonym
    Inaktiv

    Prøv i stedet 11304H på 10 øst, for iflg kingofsat.net, så skulle UHD signalerne være der.

    #63946
    ClausS
    Deltager

    Per M sagde
    Prøv i stedet 11304H på 10 øst, for iflg kingofsat.net, så skulle UHD signalerne være der.

    Ah … Så er der fejl i lyngsats oversigter. Så kan jeg bedre forstå det. Så må jeg op og justere lnb’en i morgen eftermiddag. Desværre kan jeg ikke hive 10ø hjem på lnb’en til 9ø. Det troede jeg ellers ville være muligt.

    Jeg giver en melding i morgen om, hvordan det er gået :-)  

    #63947
    Anonym
    Inaktiv

    Lyngsat har desværre mangler på deres oversigter, det har jeg selv opdaget på 28.2 Øst, hvor jeg har scannet mig frem til kanaler, som jeg ikke kan finde på deres liste over den position, hvor en af dem endda er en gratis film kanal kaldet more>movies.

    #64039
    herregaarden
    Deltager

    Da jeg prøvede 10e for nogen måneder siden kørte det, blev scannet ind som 4 stk. fuld hd kanaler der hakker.

    Kan ikke huske hvilken en af frekvenserne. Ellers er der nogen alternativer.

    TVE 4k Promo, 10730 på 30w

    Turksat 4k, 11510 på 42e

     

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button