Udfald Pr. League 6´eren HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55971
    satand
    Deltager

    Lige siden 6´eren HD startede har der været regelmæssige pixeleringer på kanalens Premier League-transmissioner.

    I starten troede jeg, at problemet lå ved min parabol eller satellitmodtager, men jeg har siden opdaget, at der ingen udfald er på andre

    udsendelser på 6´eren HD (film, serier o.lign.). Altså må problemet ligge hos senderen. Andre der har oplevet dette?

    #59997
    Tvilling
    Deltager

    6`eren HD sender på en meget høj frekvenz 12418 og stiller derfor større krav til dit modtage udstyr ,så grunden til dit dårlige signal kan evt. skyldes en af disse ting :

    1:LNB

    2:kablet

    3:Tone Switch 22 KHz ikke er slået til. (Du går i menu og vælger ANTENNEOPSÆTNING ,der finder du Tone Switch samt LNB og DiSEqC m.m.)

    Tak til Bosse for det svar tidligere.

     

    #59999
    satand
    Deltager

    Ja, jo, men som sagt har jeg det meste af tiden perfekt billede. Det er KUN under Premier League-transmissionerne, at der er udfald!

    #60000

    Jeg ser mest Premier League på TV 2 Sport Premier League HD, men mener faktisk også have set små udfald på Premier League på 6'eren HD nogle gange. 

    #60001
    Lars.dk
    Deltager

    Hej jeg har også dette problem. Jeg har fundet ud af det kun er på kanal 6HD. 

     

    Jeg gik faktisk ind på denne side fordi jeg ville se om det var beskrevet her.

     

    Hvis det bliver ved ringer jeg til yousee for at høre dem.

     

    Jeg har yousee fuldpakken.

     

    Har et Samsung plasma tv. 50″

     

     

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button