TV2 NEWS

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56992
    Anonym
    Inaktiv

    Hvornår har TV 2 NEWS tænkt sig, at sende deres fremragende udsendelser i HD? Hvornår får vi konkrete beskeder fra centralen af? Jeg venter i spænding. TV 2 ;) Venlig hilsen

    Henrik 

    #65789
    Anonym
    Inaktiv

    Man kan også spørge om hvor stor vigtigheden egentlig er i, at sådan noget som nyheder bliver sendt i HD.

    Personligt er jeg ligeglad med om en ren nyhedskanal er i HD eller ej, for det er tiltrods dog kun nyheder og ikke underholdning på samme niveau som film og tv-serier.

    #65790
    mich
    Deltager

    Per M sagde
    Man kan også spørge om hvor stor vigtigheden egentlig er i, at sådan noget som nyheder bliver sendt i HD.

    Personligt er jeg ligeglad med om en ren nyhedskanal er i HD eller ej, for det er tiltrods dog kun nyheder og ikke underholdning på samme niveau som film og tv-serier.

     

    1. De store nyheds organisationer producerer efterhånden alt i HD, når vi taler nyhedsindslag

    2. Mange TV nyhedskanaler producerer allerede det meste i HD

    3. Direkte transmissioner fra hele verdenen produceres i HD

    4. Størstedelen af TV2 + regionerne´s  nyhedsindslag produceres i HD (som ofte vises på News kanalen)

    Hvorfor skulle seerne så ikke kunne se det i HD, nå de ser News kanalen ?  men kan godt se det, når de ser det på TV2 eller nabokanalerne ?

    Måske du ikke ser så meget på TV2News …………

    #65792
    martin
    Deltager

    Jeg kan egentligt godt forstå ønsket. Det virker til at der er stor forskel på billedkvaliteten på samme SD kanal, alt efter udbyder. Når der sendes i HD er det sjældent at signalet bliver tæsket lige så hårdt.

    #65793
    Anonym
    Inaktiv

    mich sagde

    Per M sagde
    Man kan også spørge om hvor stor vigtigheden egentlig er i, at sådan noget som nyheder bliver sendt i HD.

    Personligt er jeg ligeglad med om en ren nyhedskanal er i HD eller ej, for det er tiltrods dog kun nyheder og ikke underholdning på samme niveau som film og tv-serier.

     

    1. De store nyheds organisationer producerer efterhånden alt i HD, når vi taler nyhedsindslag

    2. Mange TV nyhedskanaler producerer llerede det mete i HD

    3. Direkte transmissioner fra hele verdenen produceres i HD

    4. Størstedelen af TV2 + regionerne´s  nyhedsindslag produceres i HD (som ofte vises på News kanalen)

    Hvorfor skulle seerne så ikke kunne se det i HD, nå de ser News kanalen ?  men kan godt se det, når de ser det på TV2 eller nabokanalerne ?

    Måske du ikke ser så meget på TV2News …………

    Hej mich

    Jeg ser meget TV 2 NEWS

    Det var mere Politiske magasiner, at det også vil blive vist i HD. Troede, at TV 2 NEWS kun sendte i SD format.

    #65794
    mich
    Deltager

    henrikg73 sagde

    mich sagde

    Per M sagde
    Man kan også spørge om hvor stor vigtigheden egentlig er i, at sådan noget som nyheder bliver sendt i HD.

    Personligt er jeg ligeglad med om en ren nyhedskanal er i HD eller ej, for det er tiltrods dog kun nyheder og ikke underholdning på samme niveau som film og tv-serier.

     

    1. De store nyheds organisationer producerer efterhånden alt i HD, når vi taler nyhedsindslag

    2. Mange TV nyhedskanaler producerer llerede det mete i HD

    3. Direkte transmissioner fra hele verdenen produceres i HD

    4. Størstedelen af TV2 + regionerne´s  nyhedsindslag produceres i HD (som ofte vises på News kanalen)

    Hvorfor skulle seerne så ikke kunne se det i HD, nå de ser News kanalen ?  men kan godt se det, når de ser det på TV2 eller nabokanalerne ?

    Måske du ikke ser så meget på TV2News …………

    Hej mich

    Jeg ser meget TV 2 NEWS

    Det var mere Politiske magasiner, at det også vil blive vist i HD. Troede, at TV 2 NEWS kun sendte i SD format.

    TV2News sender kun i SD format, men meget af det er optaget i HD, fordi det vises på TV2Regional HD kanalerne (optaget af dem selv) og på TV2 HD kanalen

    #66605
    mich
    Deltager

    Så får vi TV2News i HD, kan ses i HD via TV2 søndag morgen kl. 07.00 , og den er ved at dukke op hos Yousee indenfor de næte 5-6 uger

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button