triax T-HD 505 VA Problem

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56900
    fmc
    Deltager

    Har en triax T-HD 505 VA Problemet er at den i perioder først fryser billedet i ca 20 sekunder lyden er der stadig så efterfølgende slukker den og starter op påny. Nogle dage køre den bare

    Har set på recordere dk at der var en der havde det samme problem men ingen løsning der.

    Så prøver jeg her. Har kun haft den i 5 dage

    #65234
    Anonym
    Gæst

    http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=95528

     

    lyder som en boks med mange fejl ,send den retur hvor den er købt 

    #65235
    fmc
    Deltager

    Ok. Men jeg tror ikke jeg vil sende den retur så får jeg bare anden der ikke virker og så kan jeg sende den retur

    Hvad jeg kan se rundt omkring er der en masse bokse med problemer. Synes det er utroligt at her i 2014 at man ikke kan lave noget der virker. Det kan godt være der er bokse til 2000 kr og der over der er bedre, men det vil jeg ikke give

    #65255
    fmc
    Deltager

    El lille opdatering. Det er kun når jeg se tv fra DR. Jeg kan se fra TV 2 hele dagen uden det sker.

    Så så jeg DR i 10 min så fryser billedet og lyden er der stadig og så efterfølgende slukker den og starter op påny.

    #65275
    sven carl
    Deltager

    Jeg har stadig de samme problemer med denne TRIAX boks. Var i kontakt med sælger og efterfølgende med medarbejder fra TRIAX, som oplyste at boksen ikke kunne være tændt hele tiden p.gr. af at fejlkorrektionskredsløbet (bit fejl) blev overfyldt og bevirkede at boksen slukkede og genstartede for slette bit fejl. Boksen pixelerer jævnligt, dette sker ikke på Panasonic TV eller optagelser på en Samsung HDD optager. Har justeret antennesignal efter råd fra TRIAX medarbejder, men det løser ikke problemerne.

    TRIAX burde tage konsekvens af denne middelmådige boks ved at udvikle at brugbart produkt og ombytte gamle bokse. 

    #65277
    Anonym
    Gæst

    regn ikke med triax retter det ,jeg har prøvet flere af deres produkter igennem tiden og de har alle været fulde af fejl .

     

    Så for at butikken kan forstå det skal ske noget så indsend en reklamation på produktet ,det gjorde jeg på en digiality da jeg fik oplyst at leverandøren ikke ville gøre noget ved produktets fejl 

     

    samsung h8500n kan anbefales 

    #65294
    Ulla
    Deltager

    Jeg har haft samme problem og har haft fat i Boxer mange gange, haft tekniker på besøg, der skiftede antennen og intet hjalp. Blev rigtig pigesur og kontaktede Triax, hældte vand ud af ørerne og fik følgende at vide…

    Det er softwaren, der skal opdateres og det kan kun gøres ved at downloade opdateringen på deres hjemmeside – boksen kan ikke selv hente den ned (som teknikeren troede!). Derefter skal den bare installeres. Tag strømmen fra boksen, tilslut usb på bagsiden. Sæt strøm til og tænd for boksen, den opdaterer af sig selv…

    Bemærk, at filen skal pakkes “helt” ud, før den kan indlæses af boksen. Dette er to dage siden og jeg har ikke observeret udfald siden.

     

    http://www.triax.dk/FindProduct/ProductDetails.aspx?product=e30c2ffa-3027-4e55-98da-9a6b2b2d9f2e

    #65585
    Ulla
    Deltager

    Så er det to måneder siden, jeg fik opdateret min Triax boks. Og nej, det hjalp intet. Teknikeren har været på besøg igen siden, satte filter på antennen og så var det det. Har talt med Boxer i dag, da jeg vil have byttet boksen til et modul i stedet for, det kunne ikke lade sig gøre… Overvejer nu at gå tilbage til parabol…

    #65586
    Anonym
    Gæst

    er alle stik og kabler sikret mod lte/4g støj ?

    hvordan ser det ud med fordelere er der sådan noget i instalationen .ligeledes dette skal være 4g sikret 

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button