Triax T-HD 409 VA

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55354

    Kunne du tænke dig en Boxer modtager, der kan optage på en ekstern harddisk, så er muligheden der nu med denne nye model fra danske Triax, der har dobbelt tuner, så du kan se tv og optage noget andet samtidigt.

    #60008
    Ptr
    Deltager

    Jeg har kortvarigt afprøvet Triax'en – og den er for dårlig til navnet og den officielle pris!

    Jeg var ellers positivt stemt, da jeg så hvor småt og “smart” kabinettet er men…

    Der er overhøring mellem ud- og indgangssignalet på SCART: Skygger af det TV'ets tuner modtager ses i mørke felter.

    Fjernbetjeningen har knapper der virker ringe, og samtidig skal man pege utroligt præcist mod modtageren.

    For få timerpladser.

    Extern HD: Jeg synes det er noget skidt – ulemperne er endnu mere kabelrod, en harddisk der ikke 'passer ind' og nok en ekstern strømforsyning til fordelerdåsen. Jeg kan ærligt talt ikke se nogen fordel.

     

    I øvrigt ser menuerne ud, som om det er en Maximum-box man sidder med. Og sådan en vil jeg i hvert fald heller ikke smide penge efter igen.

    #60009
    Anonym
    Gæst

    Prøv evt. at åbne frontpanelet – dette hjælper på retningsfølsomheden!wink

    #60020
    Ptr
    Deltager

    Ja, det er nok sandsynligt – men ikke meningen, vel…thumbs-down

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button