Topfield 7750 – uret går i stå.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56911
    UlrichN
    Deltager

    Hej

    Jeg har en 4½ gammel Topfield HD 7750 modtager, jeg har været særdeles tilfreds med indtil nu. Men da vi skiftede til vintertid, opstod der et irriterende problem, nemlig at uret (I displayet når modtageren er slukket) går i stå. Når receiveren er tændt, vises tidspunktet korrekt i menuerne mv. og ligeledes i displayet når receiveren lige er slukket. I løbet af natten går det så i stå, på forskellige tidspunkter. Så står det på 1:22, 02:45 eller lign. om morgenen, mens de to prikker mellem tallene stadig blinker som de plejer.

    Har nu prøvet at ændre på alt jeg kan finde på under tidsopsætningen og senest har jeg lavet en factory reset og startet op helt fra ny. I går aftes kørte det fint, fra jeg slukkede maskinen til jeg gik i seng og jeg troede det var løst. I morges kl 8 stod den så på 06:28 og der blev den stående.

    Håber nogen med en receiver af denne type, måske har en god idé til en løsning. (Ikke at den bliver brugt så meget mere, efter de engelske kanaler forsvandt). :(

    Med venlig hilsen

    Ulrich

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button