Standard LNB og Rod LNB ?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56735
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg har simpelthen opgivet Google i at forsøge på og finde ud af det her: Hvad er egentlig forskellen mellem en standard LNB og en af de her Rod LNB ?

    Eks: Maximum XO-11 vs Maximum XO-R1, pt. bruger jeg selv XO-11’eren der fulgte med min 85cm parabol.

    #64121

    Jeg tror Rod LNB angiver at den er i “slankt design” altså udformningen af selve hovedet gør at der er plads til at have 2 lnb’er ved siden af hinanden på multi lnb paraboler også ved positionerne der er meget tæt på hinanden.

    #64132
    Anonym
    Gæst

    de er baseret på hvis der skal modtages noget fra 2 positioner med 3 grader mellemrum

    #64144
    Anonym
    Inaktiv

    jetdirect sagde
    de er baseret på hvis der skal modtages noget fra 2 positioner med 3 grader mellemrum

    Jeg er ikke så sikker på den her, for det har jeg set LNB’ere til, de kalder dem for Monoblock, hvor de kommer til både 3 og 6 grader, som Maximum også står bag.

    Men Bo’s idé om dem lyder egentlig meget plausibel om multi LNB paraboler, for nu når jeg tænker over det, så har jeg også set noget kaldet Multiblock beslag til både 2 og 4 LNB’ere. Så jo, der optager de slanke Rod LNB’ere jo mindre plads end en standard LNB hvis man ønsker at knalde 4 LNB’ere på sin parabol.

    Men med den mindre overflade, er de så ikke også noget mere følsomme over for at man ikke rammer 100% præcist med indstillingen af parabolen ?

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button