SNR

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55832
    guldsmeden
    Deltager

    Hej

    Nu fik jeg så sat min parabol op, og det ser ud til at virke ok. Jeg er bare lidt nervøs over en ting. Når jeg går ind på min dreambox, og kigger på Sirius 4, skriver den SNR: 100% og AGC: 99%. Men når jeg vælger Thor, skriver den SNR: 0% og AGC: 99%. I begge tilfælde er BER 0.

    Det huer mig ikke helt at SNR er på 0% til Thor. Jeg kan sagtens se kanalerne, men det er jo så også en rimelig god dag idag.

     

    Er det noget jeg skal være nervøs for???

     

    Guldsmeden

    #59297
    Bobben
    Deltager

    guldsmeden sagde

    Hej

    Nu fik jeg så sat min parabol op, og det ser ud til at virke ok. Jeg er bare lidt nervøs over en ting. Når jeg går ind på min dreambox, og kigger på Sirius 4, skriver den SNR: 100% og AGC: 99%. Men når jeg vælger Thor, skriver den SNR: 0% og AGC: 99%. I begge tilfælde er BER 0.

    Det huer mig ikke helt at SNR er på 0% til Thor. Jeg kan sagtens se kanalerne, men det er jo så også en rimelig god dag idag.

     

    Er det noget jeg skal være nervøs for???

     

    Guldsmeden


    Du måler antagelig signalet på en frekvens som ikke er i bruk. Hvilken frekvens er det du har målt SNR og AGC for ?

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button