Hjem Forum TV, DVD, Blu-ray mm. Smart Hub på BD-H8900

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Dette emne indeholder 6 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  jetdirect 2 uger, 3 dage siden.

Smart Hub på BD-H8900

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #73376

    Allan Ploug
    Participant

    Hej
    Jeg har problemer med at downloade Apps i min H8900, feks Netflix og andre, jeg får en fejlmelding “Download fejlede.(3010)” Er det fordi den ikke kan, eller hvad gør jeg forkert?
    Har læst mig til at den skal opfylde “HBB-TV standart” gør den det?

    Har oprettet Smart Hub, har tjekket netadgang, ok, netbrowser virker ok.
    Jeg har forsøgt med Samsung, der sker ingenting. 🙁
    PFT.

    #73381

    Hbb-TV er en standard til interaktivt indhold på tv-kanaler, så det bør ikke være årsagen til apps problemer.

    Det eneste jeg kan finde på Google er at prøve Smart Hub reset fra menuen.

    Der er også en der skriver følgende fixede det:

    The one that worked for me was to change the country code in SmartHub screen and then put it back to my original country. So US is my original country. Went into smart hub and with remote did FF>289 <RW Country list shows up. Chose Canada then OK. Apps  got installed then code again and back to US then ok.

    Så hvis du kan få det til at virke var det måske et forsøg værd. At skifte til et andet land end DK og så tilbage til DK

    #73385

    Allan Ploug
    Participant

    Tak, det har jeg prøvet nu, der er kun DK-Sverige-Norge-Finland at vælge imellem, har prøvet dem alle, det gør ingen forskel.

    Hvis nogen sidder inde med viden om H8900, skal de ikke holde sig tilbage.:-)

    #73393

    jetdirect
    Participant

    kender maskinen, den lever sit eget liv.

    Har du prøvet en fabriks reset dvs start helt fra bunden.

    Har maskinen nyeste firmware ilagt

    #73487

    Allan Ploug
    Participant

    Tak for svaret, det vil jeg prøve, er lige kommet hjem fra ferie.

    Har du sådan en maskine, og ved du om det kan virke?

    #73488

    Allan Ploug
    Participant

    For øvrigt, skal man have en Samsung konto, eller er det lige meget?

    #73489

    jetdirect
    Participant

    ja vi har haft denne maskine men den røg retur da den altid var på værksted med de samme fejl.

    nu har jeg så nummeret mindre (mindre disk) men den svarer precis til din model 8900n pånær disk str.

    Ja den kan virke og der skal også gøre det, prøv og reset maskinen helt forfra, sikr dig den har nyeste fw, kan hentes på samsung eller direkte på boksen hvis den er på nettet.

    om maskinen er logget på samsung konto kan jeg ikke se forskellen hvad ideen er, nu bruger jeg meget youtube og det virker selvom den ikke er logget på.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.