Sky News International nu i 16:9

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55673

    Det er med stor glæde at jeg kan konstaterer at Sky News hos Canal Digital nu er i ægte 16:9 🙂

    #58713
    Bobben
    Deltager

    Mads Frederik Toft sagde:

    Det er med stor glæde at jeg kan konstaterer at Sky News hos Canal Digital nu er i ægte 16:9 🙂


     

    Jeg trodde at Adam Bolton hadde slanket seg men så var det bare ekte 16:9 😉

    #58718

    Det samme gør sig gældende på Astra 19ø, kan jeg se. Hvem havde dog også besluttet at det skulle være i pal&scan, når det nu sendes i 16:9!

    #58728

    parabolgutten returns sagde:

    Det samme gør sig gældende på Astra 19ø, kan jeg se. Hvem havde dog også besluttet at det skulle være i pal&scan, når det nu sendes i 16:9!


     

    Ja ifølge SKY så var det udbyderne deriblandt Telenor. Sky sagde at udbyderne i Europa var bange at miste kunder med 4:3 tv. Her taler Vi om 2008…

    #58729
    Kristian
    Deltager

    Det er så ikke rigtigt..

    Telenor har lange ønsket 16:9 men feed på 1 vest er den fra 19 Øst og her ville men ikke sende i 16:9 fordi der var flest som had 4:3 TV,

    Men da BBC World news gik i 16:9 så gik Sky igang med at få kanalens 10 øst feed i 16:9.

     

    #58734

    Kristian sagde:

    Det er så ikke rigtigt..

    Telenor har lange ønsket 16:9 men feed på 1 vest er den fra 19 Øst og her ville men ikke sende i 16:9 fordi der var flest som had 4:3 TV,

    Men da BBC World news gik i 16:9 så gik Sky igang med at få kanalens 10 øst feed i 16:9.

     


     

    Kan du ikke huske de emails Sky jeg postede her for 2 år siden, Kristian? Der skrev de sådan noget lignende om det var udbyderne som ønsker SNC i 4:3.

     

    Læser lige inde på Wikipidia at Sky News HD nu sender både til Mellemøsten via Orbit og Afrika. Der bor jo også Englænderer i Nord Europa, så hvorfor ikke til Skandinavien også? 

    #58735
    Kristian
    Deltager

    Det prisen, samt den palds HD kræver i forhold til hvor mange vil se kanalen.

    #58747

    Kristian sagde:

    Det prisen, samt den palds HD kræver i forhold til hvor mange vil se kanalen.


     

    okay,

     

    Den dag vi får en nyhedskanal i HD bliver fedt nok.

     

    Nu mangler Vi at Cnn International og Al Jazeera English skifter til 16:9 🙂

     

    SÅ hd news vente 😉

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button