Skifte fra YouSee til Boxer eller Viaplay

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #67697
    Super
    Deltager

    Jeg har nu mistet min foreningsrabat hos YouSee, og står til at skulle betale fuld pris for grundpakken + 10 vælg selv kanaler. Det skyldes, at jeg ikke længere er bundet til YouSee gennem foreningen. Derfor har jeg kigget på Viaplay Sport og Boxer Flex/Flex8. Hvordan er kvaliteten på henholdsvis Viaplay Sport og Boxer?

    Jeg skal bruge den til:

    Formel 1 og MotoGP

    Fodbold: Champions League og Premier League

    TV2 News er også en mulighed, men det er ikke et krav.

     

    #67702
    Anonym
    Gæst

    boxer billed kvalitet er udfra det jeg har set ikke noget og snakke om

    viaplay for dårlig billed kvalitet

     

    #67705
    kram5610
    Deltager

    Hej

    Det kommer selvfølgelig an på hvor meget man er villig til at give.

    Boxer (fx TV2 HD) kommer ikke op på kvaliteten hos Canal Digital. Jeg tænker at Yousee har samme (eller bedre) kvalitet som Canal Digital.

    Hilsen

    Morten Hesseldahl

    #67706

    Vil sige at Boxer billedekvalitet er bedre end den var engang. Nok ikke helt på højde med YouSee, men trods alt rimelig synes jeg.

    Viaplay vil du nok lægge mærke til kvalitetsforskel, men du kan da prøve en måned med Viaplay Sport først også skifte til Boxer, hvis du ikke synes Viaplay er godt nok.

    Jeg plejer at se NFL Red zone på Viaplay hver søndag og er ganske godt tilfreds. Specielt sammenlignet med Viasats Xtra Red Zone kanal i SD, så er Viaplay langt at foretrække.

    #67710
    Super
    Deltager

    Det der trækker mig i retningen af Viaplay er ekstra Formel 1 feeds, samtlige MotoGP-løb live, samtlige Premier League-kampe og frit valg af CL-kamp. Men Boxer lyder til at være mere stabilt. Jeg tror også, at jeg prøver en måneds Viaplay Sport.

    Nogen der kan anbefale en god DVB-T antenne, hvis valget falder på Boxer?

    En god indendørs antenne, eller en diskret udendørsantenne (ingen lange antenner), da jeg bor i lejlighed.

     

    Jeg tænker sådan noget her:

    http://www.harald-nyborg.dk/p2893/antenne-lte-sort-multi-inde

    eller

    http://www.harald-nyborg.dk/p3001/antenne-lte-ude

     

    #67778
    evilguy
    Deltager

    Jeg har MEGET dårlige erfaringer med antennerne fra Harald Nyborg. På papiret burde de være fine, men i praksis duer de ikke.

    Køb dig en lille diskret udendørsantenne, hvis du kan. En Strong SRT ANT 45 har både LTE filter, og der medfølger en et fleksibelt monteringsbeslag, så du let kan montere den med blot to skruer eller plasticstrips, hvis skruer er et no-go.

    #67800
    catten
    Deltager

    Hej den antenne Boxer selv har. Den lille firkantede, er super. Kan bruges ude og inde med forstærker.
    Boxer fleksibel 8 kan give dig alle sportskanalerne medregnet tv2.
    Kanal 9 eurosport1 kan du købe som ekstra.
    Alle DR kanaler er jo også med + Zdf
    Husk at nabolandskanalerne kan streames.
    Er tilfreds.
    Mvh.

    #67801
    catten
    Deltager

    Hej den antenne Boxer selv har. Den lille firkantede, er super. Kan bruges ude og inde med forstærker.
    Boxer fleksibel 8 kan give dig alle sportskanalerne medregnet tv2.
    Kanal 9 eurosport1 kan du købe som ekstra.
    Alle DR kanaler er jo også med + Zdf
    Husk at nabolandskanalerne kan streames.
    Er tilfreds.
    Mvh.
    Bruger yousee kortlæser

    #67847
    Super
    Deltager

    Der er nu sket det, at jeg har modtaget min næste regning for første kvartal næste år til nuværende pris. Men når jeg går ind på Mit YouSee viser den grundpakke – 239 kr. Jeg vil derfor kontakte YouSee for at se, hvad der sker. Om det er den sidste regning til den gamle pris, eller om det forbliver som det er nu.

    Men tak for hjælpen med Boxer / Viaplay. Det kan stadigvæk komme på tale inden for de næste par måneder.

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button