Se tv fra Astra 19,2 øst, Hotbird 13 øst samt de britiske kanaler på 28,2 øst?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56197
    hajslund71
    Deltager

    Jeg vil gerne kunne se tv fra Astra 19,2 øst, Hotbird 13 øst
    samt de britiske kanaler på 28,2 øst.

    Jeg bor i Skive og har pt. en 78 cm skål med Monoblok LNB
    som jeg modtager 19,2 øst og 13 øst med.

    Min receiver er lige død. Så jeg skal bruge en billig FTA HD
    receiver med HDMI. Kan Avanit SXHD FTA DVB-S/S2 HD RECEIVER bruges eller er der
    andre receiver i samme prisklasse, der er bedre?

    Hvor stor skål skal jeg have og kan jeg genanvende min
    monoblok til mit projekt? Jeg er godt klar over, at jeg skal have en LNB mere,
    men hvordan skal de forbindes og findes der en skinne eller lignende så jeg kan
    monterer 3 LNB på en parabol?

     

    Jeg ser frem til jeres svar smileny

        

    #61472
    Anonym
    Gæst

    smut forbi http://www.hm-sat.de de sælger hd bokse med usb pvr for omkring 120€

     

    28″ø er ikke bare lige til og modtage med 3 lnb det bedste er 1 lnb og en skål af en hvis størelse

     

    19&13ø på sin egen skål men 13″ø er der nu ikke meget af værdi af kanaler og hente

     

    monoblock kun = med problemer når der skal 3 lnb på pga der skal en extra diseq bagved

    #61712
    hajslund71
    Deltager

    Jeg har fået investeret i en Avanit SXHD FTA og kan nu med min 78 cm skål og monoblok
    LNB modtage 13 øst og 19,2 øst. cool

    Det er rigtig fint. Men hvad skal jeg invester for at kunne modtage 28,2 øst?

    Jeg tænker, at jeg skal have en 110 cm skål og 1 LNB + en ekstra diseq.

    Men er det slet ikke muligt at få en monoblok og en enkel LNB til at fungere med en ekstra
    diseq bagved? surprised

    #61714

    Jeg modtager 28.2 øst med en 85 cm parabol oppe i Nykøbing og har lidt problemer i tungt regnvejr, så jeg ville nok anbefale en 1m til dig.
    Hvis jeg var dig ville jeg købe 3 seperate lnb'er og en diseqc. De koster såmænd ikke så mange basører.

     

    mvh. Claus

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button