SAT>IP modtager

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56769
    martin
    Deltager

    Findes der en SAT>IP modtager, som kan vise DVB-undertekster samt TTV-underundertekster?

    Mine forældre har Canal Digital og så vidt jeg kan finde ud af, vil Octopus Net fra Digital Devices virke med et Canal Digital CAM (der er dog ingen garanti for at det vil virke i fremtiden).

    I dag benytter de en Mac mini som media center, hvor de har en DVB-T tuner med EyeTV til FTA kanalerne. Derudover har de en alm. parabolmodtager til Canal Digital. EyeTV skulle understøtte DVB-T undertekster via SAT>IP. Det som jeg søger er derfor en parabolmodtager som understøtter DVB-undertekster og også gerne TTV-undertekster, da det endnu benyttes af Canal Digital på udvalgte kanaler. Tanken er at det skal være en simpel modtager. Det er ikke et krav at parabolmodtageren skal kunne optage, da de kan optage på deres Mac mini.

    Jeg er klar over at de kan få op til fire programkort, men da de gerne vil have satellitkanalerne ind på deres EyeTV er dette umiddelbart den eneste løsning for en kombineret DVB-T/S2 modtager. Set i forhold til at købe en DVB-S2 tuner med CI til EyeTV, er prisen heller ikke så meget højere.

    Den version jeg har set på:
    http://shop.digital-devices.de/epages/62357162.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62357162/Products/A290010

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button