Satellit positioner + spørgsmål til Dreambox

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56114
    mathias3
    Deltager

    Hej

     

    Hvilken dreambox skal jeg vælge, hvis jeg gerne vil have mulighed for at modtage dr, tv2 etc gratis gennem parabol? skal jeg bare købe den billigste eller?

     

    Jeg Har en 120cm skål og har 28.2E og 19.2E inde, men hvilke andre positioner med gratis kanaler kunne være interessante?

     

    Tænker især på musik-kanaler med udenlansk musik, og engelsk-sproget indhold.

     

    Ps: har mulighed for at sætte endnu en 88cm skål op, hvis der positioner der er uden for den rækkevidte min primære skål vender.

     

    Mvh

    #60725

    I forhold til Dreambox så kræver DR og TV 2 abonnement.Andre løsninger falder udenfor tilladte emner på dette forum.

    Jeg har skrevet lidt om kanaler på 9 øst på /satellitposition-i-fokus-%e2%80%93-9-oest/ og 12,5 vest på /mnedens-satellitposition-125-vest/

    #60726
    Anonym
    Gæst

    mathias3 sagde

    Hej

     

    Hvilken dreambox skal jeg vælge, hvis jeg gerne vil have mulighed for at modtage dr, tv2 etc gratis gennem parabol? skal jeg bare købe den billigste eller?

     

    Jeg Har en 120cm skål og har 28.2E og 19.2E inde, men hvilke andre positioner med gratis kanaler kunne være interessante?

     

    Tænker især på musik-kanaler med udenlansk musik, og engelsk-sproget indhold.

     

    Ps: har mulighed for at sætte endnu en 88cm skål op, hvis der positioner der er uden for den rækkevidte min primære skål vender.

     

    Mvh

    >mathias3 du har PB smileny

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button