SamsungDK snyder deres SmartTV ejere HBBTV – Netflix

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #64772
    mich
    Deltager

    collector sagde

    Turbo sagde
    Der er slet ingen, som nævner LG? Hver gang, der er en opdatering til min LG HR550C, håber jeg på HBB TV, men nej!

    hbbtv kan enkelt aktiveres på alle LG skærme med en service fjernbetjening eller vistnok android app over netværket.

    eneste problem er at man skal have land=Tyskland og smartTV=England , da Tyskland ikke har Netflix.

    Du har helt ret, livet ville være lettere, hvis LG kunne aktivere hbbTV på skærmen for Danmark, når det nu alligevel virker fint nok.

    Både LG og Samsung håber vi skifter 2012 og 2013 modellerne ud, når de ikke opdaterer softwaren, men håber de bliver presset af kunderne

    #64780
    mich
    Deltager

    Iflg. Recordere.dk og flatpanels.dk , så er Samsung gået med til at firm opdatere 2013 TV modellerne, nu mangler vi bare 2011 og 2012 modellerne, som oghså har funktionen indbygget incl HDD´erne

    #64781
    Preben Pedersen
    Deltager

    mich sagde
    Iflg. Recordere.dk og flatpanels.dk , så er Samsung gået med til at firm opdatere 2013 TV modellerne, nu mangler vi bare 2011 og 2012 modellerne, som oghså har funktionen indbygget incl HDD´erne

    Hvad koster sådan en service – at få udført ?

    Når man køber en bil – så må man forvente – der komme løbende udgifter ved service besøg – sådan er det nok også på vej til at blive indenfor tv-branchen.

    #64782
    mich
    Deltager

    Preben Pedersen sagde

    mich sagde
    Iflg. Recordere.dk og flatpanels.dk , så er Samsung gået med til at firm opdatere 2013 TV modellerne, nu mangler vi bare 2011 og 2012 modellerne, som oghså har funktionen indbygget incl HDD´erne

    Hvad koster sådan en service – at få udført ?

    Når man køber en bil – så må man forvente – der komme løbende udgifter ved service besøg – sådan er det nok også på vej til at blive indenfor tv-branchen.

     

    Hmmmmmm

     

    Når man har købt et produkt med smartTV med løbende opdateringer, så forventer jeg da ikke, at jeg skal betale for det, på samme måde som IOS opdateringer til ens ipad / iphone f.eks. heller ikke koster noget

    #64783
    Preben Pedersen
    Deltager

    mich sagde

    Preben Pedersen sagde

    mich sagde
    Iflg. Recordere.dk og flatpanels.dk , så er Samsung gået med til at firm opdatere 2013 TV modellerne, nu mangler vi bare 2011 og 2012 modellerne, som oghså har funktionen indbygget incl HDD´erne

    Hvad koster sådan en service – at få udført ?

    Når man køber en bil – så må man forvente – der komme løbende udgifter ved service besøg – sådan er det nok også på vej til at blive indenfor tv-branchen.

     

    Hmmmmmm

     

    Når man har købt et produkt med smartTV med løbende opdateringer, så forventer jeg da ikke, at jeg skal betale for det, på samme måde som IOS opdateringer til ens ipad / iphone f.eks. heller ikke koster noget

    Næ – det kunne vel være dejligt – med gratis evighedsgaranti – men det holder desværre nok ikke – nu er sammenligningen med Apple IOS system – jo hellere ikke uden omkostninger, så frem der er andre købte produkter fra andre leverandører – så kan det kræves – disse osse opdateres enten gratis eller genkøbe en opdatering, hvis man stadigvæk ønsker benytte sig af disse produkter.

    Apple garanterer ikke for andet end deres egne produkter kan håndterer den nyere opdateret software.

    #64784
    mich
    Deltager

    Preben Pedersen sagde

    mich sagde

    Preben Pedersen sagde

    mich sagde
    Iflg. Recordere.dk og flatpanels.dk , så er Samsung gået med til at firm opdatere 2013 TV modellerne, nu mangler vi bare 2011 og 2012 modellerne, som oghså har funktionen indbygget incl HDD´erne

    Hvad koster sådan en service – at få udført ?

    Når man køber en bil – så må man forvente – der komme løbende udgifter ved service besøg – sådan er det nok også på vej til at blive indenfor tv-branchen.

     

    Hmmmmmm

     

    Når man har købt et produkt med smartTV med løbende opdateringer, så forventer jeg da ikke, at jeg skal betale for det, på samme måde som IOS opdateringer til ens ipad / iphone f.eks. heller ikke koster noget

    Næ – det kunne vel være dejligt – med gratis evighedsgaranti – men det holder desværre nok ikke – nu er sammenligningen med Apple IOS system – jo hellere ikke uden omkostninger, så frem der er andre købte produkter fra andre leverandører – så kan det kræves – disse osse opdateres enten gratis eller genkøbe en opdatering, hvis man stadigvæk ønsker benytte sig af disse produkter.

    Apple garanterer ikke for andet end deres egne produkter kan håndterer den nyere opdateret software.

     

    Det ændrer ikke ved, at hvis jeg ved servicen blot er blokeret i DK, og de har lovet at løbende opdatere der SMART-TV funktion, så mener jeg, det må være rimeligt gratis at fjerne blokeringen på et produkt, der er 2 – 3 år gammelt, iæsr når servicen har kørt i flere år herhjemme via DR.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button