Samsung UE22D5005, netværk?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56099
    Pierre3400
    Deltager

    Hej derude,

    Jeg er ved at lave nyt køkken, og i den forbindelse, skal jeg have et lille tv som kan ses fra køkkenet.

    Jeg er blevet ret enig med migselv om det skal være Samsung UE22B5005, dog syntes jeg informationer generalt på Samsung tv er sparsomme. Jeg ville godt vide hvordan tilslutnings muligheder bagpå fjernsynet ser ud (hvilken retning de vende) og samtidig om man kan sætte netværks kable til og komme i kontakt med et evt. netværks medie drev.

    På forhånd tak.

    #60620
    Bent Bertram
    Deltager

    Hvis ikke det kan Googles, mon så ikke de har tv'et stående i en butik, så du lige kan tage et kig bagpå det? thumbs-up

    #60621
    Pierre3400
    Deltager

    Google er ubruglig i dette sammenhæng, ikke noget folk tag billeder af og smider på nettet åbenbart, ingen reviews eller lign.

    El-Giganten har dem på lager 3 steder i landet, Randers, Holsterbro og Esbjerg, og efter som jeg bor i Nordsjælland, så kommer det nok ikke til at ske at jeg liiiiiige lægge min vej forbi dem.

    Jeg kan ikke finde andre butikker som ligger i nærheden som evt. skulle have den slags stående. Hifi Klubben har ikke ngoet så “småt”, samme går for Ekspert, og resten er stortset internet butikker.

     

    Derfor jeg håbet at en eller anden herinde ejet sådan en fin skerm 🙂

    #60622
    Pierre3400
    Deltager

    Jeg har efter en samtale med ComputerSalg.dk fået bekræftet at dette TV ikke har netværks muligheder, hvilket jeg ikke forstår, med den verden vi har idag. Men åbenbart kun Sony som laver et 22″ tv med Net forbindelse, og jeg skal ikke eje Sony produkter. :/

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button