Problemer Premier League HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55817
    satand
    Deltager

    Jeg er klar over, at der er generelle problemer med Barclays Premier League HD hos Canal Digital (har også været i kontakt med CD om det). Men det seneste problem er dog et af de mest irriterende – siden midt på ugen har billedet på kanalen rystet, det er især tydeligt omkring tekst og når der fokuseres på tilskuere, men kan ses hele tiden. Er der virkelig for meget forlangt at have et stabilt billede på en kanal man betaler 99 kr. ekstra om måneden for – netop fordi, man gerne vil kunne se Premier League i bedste kvalitet???

    #59237

    Det er det samme hos Viasat's Premier League HD kanal. Så tyder på et generelt problem med transmissionen og nok en fejl der ligger hos Premier League Tv selv. Jeg har faktisk lige skrevet til TV 2 Sports pressemand, for jeg viste ikke det også var samme fejl hos Canal Digital. Skal nok melde tilbage hvis jeg hører noget.

    #59239
    satand
    Deltager

    Okay, fint…

    #59245

    Det forlyder fra Viasat i Sverige at problemet skulle være løst her til aften. Har ikke lige tjekket endnu.

    #59268
    langkawi
    Deltager

    Har super HD-kvalitet nu fra viasat

    #59395

    Andre der igen oplever fejlen? Samme som før med at det ryster af og til på Viasat Premier League HD i hvert fald.

    #59398
    langkawi
    Deltager

    Jeg har Viasat HD, og har indtil jeg læste tråden igen, ikke oplevet problemet.
    Det du tænker på, kan det være noget der svarer til, at en kamera-mand ryster på hånden, når der zoomes kraftigt ind, eller tribunen der bevæger sig ganske svagt op og ned, fordi publikum står og hopper i takt, og dermed får tribunen til at svinge? Hvis det er noget af det du mener, så kan jeg godt se problemet.

    #59403

    Tror ikke det er det samme. Det er muligvis mere synligt hos mig, fordi jeg har slået overscan fra på fladskærmen. Men det virker som en transmissions fejl generelt og sker med jævne mellemrum, hvor billedet specielt i nederste venstre hjørne kort rykker til højre.

    Der kommer ultra kort tid en hvid stribe i venstre side nederst, når det sker. Det sker ikke på SD udgaven. 

    #59404
    langkawi
    Deltager

    Har lige kigget på kanalen i 5 minutters tid nu, og har ikke set fejlen.
    Er vi derude, hvor fejlen er modtager-baseret? Nogle bokse viser fejlen, andre gør ikke…?

    #59405
    satand
    Deltager

    Den er også gal hos mig igen. Jeg modtager kanalen hos Canal Digital, og fejlen viser sig på ny med jævnligt rystende billeder – noget der specielt kan ses på tekst og på tilskuere. Når jeg slår min skærm fra “maksimum” til “fuld opløsning” kommer der desuden ofte en irriterende hvid stribe ude i venstre side. Derudover er den også gal med den engelske kommentatorlyd, som er dårligt synkroniseret med billede og stadionlyd.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button