Problemer med div. tv bokse

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56195
    Lars Buje
    Deltager

    Kan det virkelig ikke lade sig gøre at lave en digital tv boks i 2011 der bare virker 100 %. Jeg har snart prøvet at hvad der findes af bokse på markedet (sat, kabel og antenne) Hvorfor skal man enten genstarte eller tage kortet ud hver dag. Jeg har en del ældre familie medlemmer der har de samme problemer, og det bliver jo ikke nemmere for dem at finde ud af det med alderen. Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de ældre mennesker der sider ude i de små hjem med sort skærm, indtil der kommer en der hjælpe dem. Er det bare os der er uheldige eller oplever i de samme problemer?

    #61470
    per drage
    Deltager

    Lars Buje sagde

    Kan det virkelig ikke lade sig gøre at lave en digital tv boks i 2011 der bare virker 100 %. Jeg har snart prøvet at hvad der findes af bokse på markedet (sat, kabel og antenne) Hvorfor skal man enten genstarte eller tage kortet ud hver dag. Jeg har en del ældre familie medlemmer der har de samme problemer, og det bliver jo ikke nemmere for dem at finde ud af det med alderen. Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de ældre mennesker der sider ude i de små hjem med sort skærm, indtil der kommer en der hjælpe dem. Er det bare os der er uheldige eller oplever i de samme problemer?

    Man skal da ikke genstarte eller tage kort ud hver dag hvis boksene virker

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #61471
    player
    Deltager

    Jeg kan godt forstå spørgsmålene, jeg kan aldrig forstå svarene.

    Hvis ens ny Video fra for gamle dage ikke ville optage, og da slet ikke optage ved programmering. Skulle forretningerne eller fabrikanterne ikke tage samme retur?

    Selv de bokse man køber/lejer gennem udbydere ser ikke ud til at virke, men det lever man vel med, mestendels fordi man har opgivet at optage.

    Men dengang eksisterede Windows jo heller ikke, vel, eller IC4 tog for den sags skyld.

    #61474
    kram5610
    Deltager

    antenne.dk sagde


    Man skal da ikke genstarte eller tage kort ud hver dag hvis boksene virker

     

    Jeg forstår godt hvad Lars B. mener. Da jeg boede hjemme havde vi 6 kanaler via antenne (2 danske og 4 tyske) dertil havde vi en analog parabol modtager til Astra – vores fjernsyn og parabolmodtager virkede altid, det kunne køre i døgndrift. 

    Jeg har haft mange forskellige digitale bokse (DVB-T og DVB-S), fælles for dem alle sammen er at de af og til skal genstartes – nogle tiere end andre. Jeg tror ikke at nogle herinde har haft en digitalt modtager som ikke på et eller andet tidspunkt har låst sig. Jeg synes dog at der er langt flere fordele ved digitalt tv end analog. 

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

    #61478
    player
    Deltager

    Hvis man bruger en El-spareskinne er det da ikke meningen man mindst 1 gang i døgnet slukker helt for noget? Men det er måske noget som får tingene til svigte totalt   smile

    Hos de hvor det digitale bare virker er det OK. Det er hos de andre problemerne opstår, og hvor digital problemerne ikke kan løses.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button