Problem: Netflix på Bluray

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57080
    satand
    Deltager

    Jeg har et “mærkeligt” problem med Netflix på min nye Bluray-afspiller. Det første program jeg ser på Netflix når jeg har tændt for afspilleren kører uden problemer af nogen art. Men hvis jeg bagefter vil se endnu en Netflix-film/serie “buffer” den uafbrudt. Nu er jeg godt klar over at problemet måske ikke er så stort, da jeg jo blot kan slukke afspilleren og starte på ny, men nogen der har en ide om hvad problemet kan være (Det kan vel ikke være min trådløse forbindelse, da den jo fungerer fint ved første film/serie og i øvrigt også til andre ting)?

    #66620
    Anonym
    Inaktiv

    Har du prøvet at se efter om der måske skulle være en firmware opdatering til din afspiller? Det kan måske være et problem at de godt var klar over og så derfor har udgivet en ny firmware der fikser problemet.

    #66621
    Anonym
    Gæst

    din bluray afspiller er det en samsung ?

    har du prøvet med fast kabel der er bedre end trådløs

    det er dit internet der gør den buffer

    #66625
    satand
    Deltager

    Ja, det er en Samsung-afspiller. Har tjekket for ny firmware.

    #66626
    Anonym
    Gæst

    prøv lige med kabel istedet for 

    #66627
    satand
    Deltager

    Har nu prøvet med kabel – problemet fortsætter. Min internetforbindelse er på 100/30 mbit, hvilket jo burde være rigeligt til Netflix. I øvrigt kører alt andet jeg har til internettet problemfrit…

    #66630
    Anonym
    Gæst

    har du prøvet og resette din router til default

    prøv evt google dns sættes i routeren

    8.8.8.8

    8.8.4.4

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button