Popcorn Hour C-200: Den lyder ret lovende

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56538
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg har studeret den nye Popcorn Hour C-200 på nettet og den lyder ret lovende.

    Ud over at den supporter de mest gængse fil formater og har adgang til diverse internet tjenester, så kan man smide enten et DVD eller BD-ROM drev i den, så man også kan nyde de skiver man har stående på hylden. Umiddelbart så lyder det som om at der ikke er nogen fysisk regions lås i selve maskinen, men at det alt afhænger af blokeringen i selve drevet man smider i den. Så for mig lyder det så som om at hvis man smider et RPC1 flashet BD-ROM drev i den, så har man en regions fri Blu-ray afspiller også.

    http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=12

    Den er udkommet på det tyske marked og koster der nede 299 Euro (ca. 2231 kroner) hos hm-sat.de

    #63163
    Kasper
    Deltager

    Popcorn C-200 er måske 3 år gammel.

    Der er kommet en C-300 og sikkert snart en C-400.
    Så ny er den altså ikke – jeg har selv haft den i nogle år, og købte min på danske sites til omkring 1900, så den må kunne fås billigere et sted.

    Når det så er sagt, er jeg utrolig glad for den, men hvis ikke man skal bruge et drev, så kan A modellerne også anbefales – måske ikke lige A-400, da der stadig er softwaremæssige udfordringer.

    #63164
    Anonym
    Inaktiv

    Nå så den har allerede nogle år på bagen. Jeg læste bare det her med levering Februar 2013, så kan tankerne lede over på at det er noget nyt. Men dog, både den C-200 og C-300 lyder ret interessante.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button