Passer box CDC 7000 ST til Canal digital ?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56486
    torsoeborg
    Deltager

    Jeg skal have arrangeret noget TV i et rum, jeg næsten aldrig bruger.

    Overvejer at købe en brugt box billigt, og så skifte mit kort frem og tilbage

    Vil boxen CDC 7000 ST passe med garanti ? Jeg tænker på, om jeg kan risikere at den er låst til boxer el. lign.

    #62905

    Den kan ikke bruges til Boxer TV så i forhold til det er der ikke problemer. DVB-T på den kan slet ikke anvendes længere.

    Vil tro det vil virke med kort frem og tilbage, men den er vist fra 2005, så jeg tør ikke love at nyere Canal Digital kort vil virke.

    Det kan kun modtage MPEG-2, altså ikke HD kanaler og heller ikke TV2 Sport når den snart starter hos Canal Digital.  

    Jeg ville se efter en CDC-9000shd kan se der er en på DBA til 200,-

    #62907
    torsoeborg
    Deltager

    admin sagde

    Den kan ikke bruges til Boxer TV så i forhold til det er der ikke problemer. DVB-T på den kan slet ikke anvendes længere.

    Vil tro det vil virke med kort frem og tilbage, men den er vist fra 2005, så jeg tør ikke love at nyere Canal Digital kort vil virke.

    Det kan kun modtage MPEG-2, altså ikke HD kanaler og heller ikke TV2 Sport når den snart starter hos Canal Digital.  

    Jeg ville se efter en CDC-9000shd kan se der er en på DBA til 200,-

    De kort jeg har er “gamle” og virker til cdc 7000 st og til canal digital hdtv-box fra sagem. Tror du de virker til cdc9000shd ?

    Hvis ja, er det da den rigtige box at købe :-)

    #62910
    per drage
    Deltager

    torsoeborg sagde

    admin sagde

    Den kan ikke bruges til Boxer TV så i forhold til det er der ikke problemer. DVB-T på den kan slet ikke anvendes længere.

    Vil tro det vil virke med kort frem og tilbage, men den er vist fra 2005, så jeg tør ikke love at nyere Canal Digital kort vil virke.

    Det kan kun modtage MPEG-2, altså ikke HD kanaler og heller ikke TV2 Sport når den snart starter hos Canal Digital.  

    Jeg ville se efter en CDC-9000shd kan se der er en på DBA til 200,-

    De kort jeg har er “gamle” og virker til cdc 7000 st og til canal digital hdtv-box fra sagem. Tror du de virker til cdc9000shd ?

    Hvis ja, er det da den rigtige box at købe :-)

    for at du kan bruge dit `gamle` kort i en cdc9000 skal CD lave en pairing på kortet ellers kan du ikke bruge det,

    men jeg forstår iøvrigt slet ikke problemet, har du et CD abonnement kan du kvit og frit få et ekstrakort hos CD,

    så køb da en brugt hd boks som ikke er stjålet, eller bundet op til et misligeholdt abonnement, og få et kort til den

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #62914
    torsoeborg
    Deltager

    antenne.dk sagde

    torsoeborg sagde

    admin sagde

    Den kan ikke bruges til Boxer TV så i forhold til det er der ikke problemer. DVB-T på den kan slet ikke anvendes længere.

    Vil tro det vil virke med kort frem og tilbage, men den er vist fra 2005, så jeg tør ikke love at nyere Canal Digital kort vil virke.

    Det kan kun modtage MPEG-2, altså ikke HD kanaler og heller ikke TV2 Sport når den snart starter hos Canal Digital.  

    Jeg ville se efter en CDC-9000shd kan se der er en på DBA til 200,-

    De kort jeg har er “gamle” og virker til cdc 7000 st og til canal digital hdtv-box fra sagem. Tror du de virker til cdc9000shd ?

    Hvis ja, er det da den rigtige box at købe :-)

    for at du kan bruge dit `gamle` kort i en cdc9000 skal CD lave en pairing på kortet ellers kan du ikke bruge det,

    men jeg forstår iøvrigt slet ikke problemet, har du et CD abonnement kan du kvit og frit få et ekstrakort hos CD,

    så køb da en brugt hd boks som ikke er stjålet, eller bundet op til et misligeholdt abonnement, og få et kort til den

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

     

    Det er hermed gjort. wink

    CD tjekkede serienummeret på boksen cdc9000, som jeg overvejede at købe. Nu fremsender CD et nyt kort, kvit og frit, og jeg har købt en god brugt billig boks.

    Det var den rigtige løsning

    Tak for hjælpen

    mvh

    Tor

    #62915
    per drage
    Deltager

    så skal du blot huske at cdc9000 kan ikke videresløjfe antennen, det er kun Sagem`en der kan det

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #62916
    torsoeborg
    Deltager

    antenne.dk sagde
    så skal du blot huske at cdc9000 kan ikke videresløjfe antennen, det er kun Sagem`en der kan det

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    Tak :-)

    Jeg sætter den sidst i rækken

    #62917

    Kan se problemet er løst, men bare til info:

     

    Jeg har for et år siden købt en par brugte cdc 7000 til min mor og fået nye kort at sætte i. Det spiller 100 procent, skulle jeg hilse at sige! :-)

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button