Panasonic VT20

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55728

    DIGITALT.TV kigger nærmere på Panasonic VT20, der er Panasonics 2010 topmodel med 3D support, indbygget DVB-S2, DVB-C og DVB-T tuner

    #58993
    Bobben
    Deltager

    admin sagde

    DIGITALT.TV kigger nærmere på Panasonic VT20, der er Panasonics topmodel med 3D support, indbygget DVB-S2, DVB-C og DVB-T tuner


    Hvillken Conax CAM benyttet du i testen av Canal Digital ?   Jeg har testet en VT20 med Canal Digital og har testet med en rekke forskjellige CAM's.  Ingen av CAM'ene fungerte bra på HD transponderene.  Det var blokking og frysninger i bildet.

    #58995

    Hej Bobben,

     

    Har testet med Canal Digital godkendt cam. Har du udfald på 11785 H transponderen eller kun dem på 12015 H og 12130 H?

    #59002
    Bobben
    Deltager

    admin sagde

    Hej Bobben,

     

    Har testet med Canal Digital godkendt cam. Har du udfald på 11785 H transponderen eller kun dem på 12015 H og 12130 H?


    Det var problemer med alle transpondere som sender 30MS/s (66.8Mbps).  Jeg brukte ikke godkjent Canal Digital CAM men testet et par forskjellige Conax SCM CAM, Conax Dilog CAM og Conax SmarDTV.  Flere av disse CAM'ene fungerer helt fint i Topfield 7700 HDPVR med de samme transponderene.  Det kan jo være at VT20 ikke fungerer helt bra med alle CAM'er men det er jo bra at CD's godkjente CAM fungerer fint.

    #59015

    Kan være at det er aktuelt men kun for visse skærme? Se evt. http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=115933#115933 

    #59045

    Jeg har haft lejlighed til at teste det igen, og kan bekræfte at HD problemet også gælder det officielle Canal Digital cam. Jeg så det ikke i første omgang, for der kan gå noget tid inden det begynder hos mig. Desuden havde jeg havde læst at det skulle virke andetsteds, så testede det ikke grundigt nok kan jeg se.

    Så pt. kan det ikke anbefales at satse på Canal Digital direkte via DVB-S2 tuneren og cam i denne fladskærm.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button