Panasonic og JVC TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56946
    eidsvik
    Deltager

    Jeg har i mit arbejde som Vicevært været inde hos en beboer.De har et Panasonic og et JVC TV begge fladskærme

    Nu da Yousee ikke sender flere kanaler analogt, Kan jeg ikke finde de digitale kanaler.Som de fortæller mig, er de ikke så gamle

    ca. 4-6 år.

    Er der ikke en nem måde at finde ud af om de er til digitale kanaler ? 

    #65416
    mich
    Deltager

    eidsvik sagde
    Jeg har i mit arbejde som Vicevært været inde hos en beboer.De har et Panasonic og et JVC TV begge fladskærme

    Nu da Yousee ikke sender flere kanaler analogt, Kan jeg ikke finde de digitale kanaler.Som de fortæller mig, er de ikke så gamle

    ca. 4-6 år.

    Er der ikke en nem måde at finde ud af om de er til digitale kanaler ? 

     

    4 – 6 år, så er det ikke sikkert der er DVB-C men kun dvb-t (TV via tagantenne). Har du model navnene ?

     

    Men Yousee sender da stadig nogle analoge

    #65417
    Anonym
    Gæst

     Når et TV er den alder, så er det ret sikkert at de ikke kan modtage Digitalt fra Kabel TV, modeller der kan det kom først senere, så der skal bruges en extern modtager for at de kan bruges til andet end de få Analoge kanaler der er tilbage.

    #65418
    Anonym
    Inaktiv

    I 2005 begyndte de første modeller med DVB-C/T tuner at dukke op fra de forskellige mærker i Danmark, det er også samme år at TDC Kabel TV (Yousee) begyndte at anvende DVB-C. Samsung smed eks. modeller på markedet det år (HD Ready modeller), der havde DVB-C/T tuner, mit Samsung dengang var sådan et af slagsen.

    Men under alle omstændigheder, så kan modeller der er fra 4 år og op nok ikke anvendes til Yousee i dag, da så gamle modeller typisk kun kan anvendes til MPEG2 og ikke det MPEG4 som Yousee benytter i dag.

    #65419
    Anonym
    Gæst

    Begyndte at bruge DVB-C i 2005.?? Har haft You See modtager før den tid, så hvordan kan det passe, smed først den gamle sorte MPEG 2 modtager ud da den ikke længere kunne bruges, ved skiftet til MPEG 4, og den var fra før 2005.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button