Panasonic DMR-BS 750/850

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55644
    ChrjS
    Deltager

    Er der nogen der kender denne Sat-modtager.

    Jeg var ved at beslutte mig for Vantage VT-1, men har desværre set nogle negative anmeldelser fra foråret.

    #58508
    Bosse
    Deltager

    ChrjS sagde:

    Er der nogen der kender denne Sat-modtager.

    Jeg var ved at beslutte mig for Vantage VT-1, men har desværre set nogle negative anmeldelser fra foråret.


     

    Jeg kender ikke denne Panasonic – – Vantage VT-1 er slet ikke færdig udviklet og Linux SW er stadig ikke dukket op ,den skulle

    være kommet i 2′ kvartal ,men er endnu ikke kommet og der er stadig små problemer ,som du jo selv har læst.

     

    Jeg har selv en Vantage HD 8000 s/s TWIN  HDD 500 GB og  den kører bare – den har alt hvad man kan ønske sig ,den klarer

    Canal Digital  og alle HD kanalerne m. undertekster samt alt funker med PVR delen (også undertekster)- den virker også 100%

    med Viasat ,både nye og gl.kort – dog ikke deres HD , som kun kan klares med deres egen HD Box.

     

    Den klarer ikke CS (sharing) og får aldrig Linux – til gengæld er der der et væld af SoftW. – både org. og en mængde som

    man ikke må nævne her på boardet (mange med EMU).

     

    Jeg er virkelig overrasket over hvad denne maskine kan præstere og kan varmt anbefale den. (har haft den i 10 mdr.)

     

    vh/Bosse

     

     

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button