Panasonic DMR-BCT820EG – opfølgning på anmeldelsen

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 63 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #63153
    Flemming Larsen
    Deltager

    admin sagde
    Stofa lader til at have lavet en ændring i deres stream, hvilket har løst Mpeg-4 SD optagelsesproblemerne. Har prøvet et par MPEG-4 SD kanaler og der er ikke længere problemer med at optage nu. Karakteren hedder derfor også 4,5 nu i anmeldelsen.

     

    Det var da en fed ting. Så er der jo slet ikke noget imod, at købe den?

     

    Off topic, havde du ikke fået solgt din på ebay?

    #63154

    Flemming Larsen sagde

    Det var da en fed ting. Så er der jo slet ikke noget imod, at købe den?

    Off topic, havde du ikke fået solgt din på ebay?

    Jo har lige solgt den, men nåede så lige at teste det inden afsendelse.

    #63155
    Palleba2000
    Deltager

    Er det kun i Tyskland man kan købe en Blu-Ray optager af mærket Panasonic i Europa?

    MVH
    Palleba

    #63156

    Hovedsagligt indtil videre i hvert fald. Der nogle danske forhandlere der sælger satellitmodellen BST820 http://www.hifipriser.dk/harddisk-optager/panasonic-diga-dmr-bst820-id-7030865.aspx

     

    og kabel-tv modellen http://www.hifipriser.dk/harddisk-optager/panasonic-diga-dmr-bct820-id-7019175.aspx

    #63157
    Flemming Larsen
    Deltager

    Man kan også købe lillebror, med 500GB, fra et par danske butikker.

    http://www.hifipriser.dk/harddisk-optager/panasonic-diga-dmr-bct720-id-7029050.aspx

    #63297
    #63298
    Flemming Larsen
    Deltager

    Ingen forskel, i forhold til den Tyske. Så er det fedt, at jeg har købt i forvejen, i stedet for at vente.

    Og det er anmeldelsen herfra, som fik mig overbevist.dk

    #63301
    C. Johansen
    Deltager

    Det var også en meget flot og overbevisende anmeldelse, der blev lavet.

    Det var dog ikke den anmeldelse, der fik mig til at købe recorderen, for allerede sidst på sommeren 2012 bestilte jeg en DMR-BCT820EG, som jeg  derefter fik leveret fra Tyskland i midten af september. 

    Udgangspunktet var, at jeg tilbage i 2010 anskaffede Panasonics søstermodel til satellit-tv (de modeller betegnes BST), og det var den mest velfungerende modtager, jeg nogensinde havde oplevet. Derfor var der ingen tøven med at bestille kabel-tv udgaven, da den blev tilgængelig.

    BST- og BCT- modellerne har noget nær identiske menuer og fungerer, hvad angår betjening, helt ens. Specielt kan nævnes, at de to modeller uden videre kan kopiere direkte over på samme skive. Altså hvis man fx har en BD-skive halvt fyldt med optagelser fra satellit-tv (BST), kan man uden videre fortsætte med at kopiere over på samme skive med kabel-tv optagelser (BCT). 

    Desværre er satellit-modellen ikke godkendt til Viasat eller Canal-Digital (hedder de stadig sådan?). Så derfor findes den ikke hos Panasonic DK. Men til udenlandske kanaler er den fortrinlig. 

     

     

    #63674

    Så er der en Panasonic DMR-BCT730 på vej fra Tyskland til en kommende anmeldelse. 

    #63675
    Flemming Larsen
    Deltager

    admin sagde
    Så er der en Panasonic DMR-BCT730 på vej fra Tyskland til en kommende anmeldelse. 

     

    Den glæder jeg mig til at læse. Hvad måtte du betale for den, alt inkl?

    #63676

    Flemming Larsen sagde

    admin sagde
    Så er der en Panasonic DMR-BCT730 på vej fra Tyskland til en kommende anmeldelse. 

     

    Den glæder jeg mig til at læse. Hvad måtte du betale for den, alt inkl?

    Omkring 4200 inkl. forsendelse. Det var det billigste jeg kunne finde på daværende tidspunkt hvor den var på lager. Tjek evt. http://www.guenstiger.de/Preisvergleich/Panasonic/DMR_BCT730.html

    #63677
    Flemming Larsen
    Deltager

    admin sagde

    Flemming Larsen sagde

    admin sagde
    Så er der en Panasonic DMR-BCT730 på vej fra Tyskland til en kommende anmeldelse. 

     

    Den glæder jeg mig til at læse. Hvad måtte du betale for den, alt inkl?

    Omkring 4200 inkl. forsendelse. Det var det billigste jeg kunne finde på daværende tidspunkt hvor den var på lager. Tjek evt. http://www.guenstiger.de/Preisvergleich/Panasonic/DMR_BCT730.html

     

    Det er da en ok pris. Er det en sort eller sølv du får? Jeg kunne godt finde på, at købe en i sort, når jeg har set din anmeldelse.

    #63678

    Det er en sort.

    #64143
    Gninneh
    Deltager

    Jeg har netop købt en Panasonic HDD recorder DMR-HWT230 i England, og selvom setup indledningsvis ligner det, der er vist her, er det tilsyneladende ikke så let. Maskinen går automatisk i gang med at søge kanaler, men finder ingenting. og der er ingen lande-indstillingsmuligheder.

    Jeg har koblet recorderen til TDC’s kabel-tv, men tuneren finder ingen kanaler. Er de britiske tv-signaler fundamentalt forskellige – andre frekvenser eller anden type tv-signal – fra de danske, så den britiske tuner ikke fungerer i danmark?  

    #64148
    Flemming Larsen
    Deltager

    Gninneh sagde
    Jeg har netop købt en Panasonic HDD recorder DMR-HWT230 i England, og selvom setup indledningsvis ligner det, der er vist her, er det tilsyneladende ikke så let. Maskinen går automatisk i gang med at søge kanaler, men finder ingenting. og der er ingen lande-indstillingsmuligheder.

    Jeg har koblet recorderen til TDC’s kabel-tv, men tuneren finder ingen kanaler. Er de britiske tv-signaler fundamentalt forskellige – andre frekvenser eller anden type tv-signal – fra de danske, så den britiske tuner ikke fungerer i danmark?  

    Så vidt jeg ved, så virker den slet ikke i DK. Den er til de Engelske frie kanaler. Og ja, der er stor forskel på UK og DK. Hvis du skal købe i et andet land, så er det Tyskland. Og den skal være med Dvb-C.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 46 til 60 (af 63 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button