Optage fra Viasat Plus HD Boks Pace TDS 855 NV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56693
    Technology121
    Deltager

    Hej

    Jeg har en Viasat Plus HD Boks, som jeg har haft en del år efterhånden. Men her på det seneste er den begyndt at fejle sine optagelser, og da jeg snakkede med kundeservice fortæller de mig at dens interne harddisk bliver træt efter et stykke tid ligesom en computer harddisk gør, derfor skal den helt formateres for at starte på en frisk. Mit problem er bare vi har flere programmer på harddisken som vi gerne vil gemme da vi ikke har mulighed for at få dem på dvd nogen steder, nærmere betegnet “sig det med med 1000 mennesker”

    Er der nogen måde jeg kan få det optaget fra boksen ellers trukket det ud og lagt ned på en skive ?
    Jeg har en MAC book Pro med Maverick, samt en PC bærbar med Win 7 til rådighed.

    Er der nogen der har erfaringer med det ?

    Alt hjælp vil blive værdsat :)

    #63908

    Indhold ligger beskyttet, så du kan ikke kopiere det ud fra harddisken desværre. Måske er det muligt at optage det over analogt fra scart udgangen, men er lidt usikker på om der også er kopibeskyttelse den vej. Det er der måske andre der kan svare på?

    I givet fald vil du så skulle optage alt over manuelt ved at afspille og så f.eks. optage via en audio video grabber til computer.

     

    #63909
    Technology121
    Deltager

    Ja okay bo, det var også lidt min tanke for har hørt man ikke kan få det ud. Må komme an på en prøve.

    Har du et link evt. til sådan en enhed ?

    #63910
    #63911
    Technology121
    Deltager

    De er for pebret synes jeg. Må kunne gøres billigere

    #63912

    Hvis du kender nogle med en dvd optager så kan du måske låne den…

    #63913
    Anonym
    Inaktiv

    Hvis boksen anvender et Linux lignende system, så kan det måske tænkes at harddisken kan kobles til en Linux styret computer og man så kan hive optagelserne ud. Jeg har hørt om nogle stykker i udlandet, der redede deres optagelser på den måde fra defekte harddisk optagere.

    #63914
    Technology121
    Deltager

    Mener nok min lillebror har en optager men mon virkelig det kan give sig

    #63915
    Technology121
    Deltager

    Jeg ved ikke hvad slags system den anvender men jeg ved at tager du Harddisken ud af den og tilslutter den windows vil den ikke kunne læse filerne da de ikke er kompatible med windows, samt at de er kopi beskyttede

    #64081
    Technology121
    Deltager

    Så lykkedes det endelig at finde en løsning der virkede :-)

    En vhs kan optage det men den optager det kodet som i gamle dage så lyset kommer og går ligesom når man i de dage optog fra ens originale film.

    men LØSNINGEN er at optage fra dvd-optager fra boxen så man får det digitalt over :) Jeg har fået fat i en gammel Philips Combi Vhs / DVD Optager til skiver uden HD, Og det virker for hårdt folkens ;-) Bonus er så at når den optager så opbygger den skiven i dvd format med det samme, så den er lige til at brænde over ;)

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button