Opsigelse af Stofa/AN-TV

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55887
    lassekilde
    Deltager

    Hej

     

    Nu har jeg prøvet at gennemskue den nye medieaftale her det sidste stykke tid, men jeg kan stadig ikke finde ud af om jeg kan fra sige mig mit kabel tv eller ej. Jeg har nu den mindste pakke, men vil hellere have boxer da de har nogle bedre pakker til det frobrug jeg har.

     

    Jeg håber i kan hjælpe.

     

    Med venlig hilsen

    Lasse Kilde

    #59541
    Preben Pedersen
    Deltager

    lassekilde sagde

    Hej

     

    Nu har jeg prøvet at gennemskue den nye medieaftale her det sidste stykke tid, men jeg kan stadig ikke finde ud af om jeg kan fra sige mig mit kabel tv eller ej. Jeg har nu den mindste pakke, men vil hellere have boxer da de har nogle bedre pakker til det frobrug jeg har.

     

    Jeg håber i kan hjælpe.

     

    Med venlig hilsen

    Lasse Kilde


    Hej,

    Når man spørg i Øst og få svar i Vest Question  http://an-tv.dk/dk/hvem_er_an-tv-/vedtaegter/  §4 fortæller lidt om mulighederne.

    #59543

    lassekilde sagde

    Hej

     

    Nu har jeg prøvet at gennemskue den nye medieaftale her det sidste stykke tid, men jeg kan stadig ikke finde ud af om jeg kan fra sige mig mit kabel tv eller ej. Jeg har nu den mindste pakke, men vil hellere have boxer da de har nogle bedre pakker til det frobrug jeg har.

     

    Jeg håber i kan hjælpe.

     

    Med venlig hilsen

    Lasse Kilde

    Hvis du bor privat kan du opsige abonnementet med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. Bor du i en Boligforening er der 3 måneders opsigelse. Husk foreninger må ikke opkræve fra andre foreninger. Derfor ophører Ribe boligforeningen med at opkræve antennebidrag til Ribe antenneforening.


    #59546
    lassekilde
    Deltager

    Har haft kigget på vedtægterne men de er vedtaget i 2006 så de er ikke helt opdaterede jo, Ripenser jeg betaler nu igennem AN-TV så vil jeg kunne sige det op med 3 måneders opsigelse fra i år?

    #59550

    lassekilde sagde

    Har haft kigget på vedtægterne men de er vedtaget i 2006 så de er ikke helt opdaterede jo, Ripenser jeg betaler nu igennem AN-TV så vil jeg kunne sige det op med 3 måneders opsigelse fra i år?


    Ja du kan opsige dit abonnemnet med 3 måneders varsel. Da foreningstvang er forbudt i Danmark.

    #59552
    Anonym
    Gæst

    Ripenser sagde

    lassekilde sagde

    Har haft kigget på vedtægterne men de er vedtaget i 2006 så de er ikke helt opdaterede jo, Ripenser jeg betaler nu igennem AN-TV så vil jeg kunne sige det op med 3 måneders opsigelse fra i år?


    Ja du kan opsige dit abonnemnet med 3 måneders varsel. Da foreningstvang er forbudt i Danmark.


    Det forstår jeg ikke… At foreningstvangen skulle være forbudt.icon smile question Forum

    Se lige her: /forum/mediepolitik/lad-os-nu-se-hvordan-det-kommer-til-at-gaa/page-2 
    #59554
    Preben Pedersen
    Deltager

    Turbo sagde

    Ripenser sagde
     

    lassekilde sagde
     

    Har haft kigget på vedtægterne men de er vedtaget i 2006 så de er ikke helt opdaterede jo, Ripenser jeg betaler nu igennem AN-TV så vil jeg kunne sige det op med 3 måneders opsigelse fra i år?

     


    Ja du kan opsige dit abonnemnet med 3 måneders varsel. Da foreningstvang er forbudt i Danmark.


    Det forstår jeg ikke… At foreningstvangen skulle være forbudt.icon smile question Forum

    Se lige her: /forum/mediepolitik/lad-os-nu-se-hvordan-det-kommer-til-at-gaa/page-2 


    Der er nok nogle jurister, som vil fortolke Fagforeningstvang og Antenneforeninger/Boligforeninger, som værende det samme, da det jo vil kunne give en pæn indtjening, at fremfører sådan en sag overfor domstolene.  icon smile kisses Forum  Der findes jo også nogle lejevedtægter, som skal overholdes, når man bor tilleje i enten en boligforening eller hos en udlejerer, som igen kan havde indgået nogle aftaler, man er bundet af, som lejer.
     
    Helt rigtig Turbo, at henvise til sagen omkring ophævelser af deklarationer, kan meget vel fører til mange andre sager på andre områder, som vores dronning sagde i sin nytårs tale http://jp.dk/indland/article2292158.ece, er der i disse år tegn på, at vi er blevet mere egoistiske.
     

    Når det så er fremhævet, så kan det jo altid debateres om det skal gælde områderne Tv, Internet, Radio, som jo ikke i sig selv er livsnødvendige teknologier og kan leveres på mange forskellige platforme, men EL-strøm kan nok ingen leve uden i dag, så er det bare om der stadigvæk er penge til, at drive el-selskabernes kerneområde, uden yderligere indbetalinger fra el-forbrugerne, pga. de store anlægsudgifter på ovenstående område.

    #59561
    player
    Deltager

    lassekilde sagde

    Hej

     

    Nu har jeg prøvet at gennemskue den nye medieaftale her det sidste stykke tid, men jeg kan stadig ikke finde ud af om jeg kan fra sige mig mit kabel tv eller ej. Jeg har nu den mindste pakke, men vil hellere have boxer da de har nogle bedre pakker til det frobrug jeg har.

     

    Jeg håber i kan hjælpe.

     

    Med venlig hilsen

    Lasse Kilde

    Det morsomme for mig er at hvis man ikke ændrer det der, da slår man vel Boxer ihjel før det er rigtig begyndt, med udgifter til tvungen Basis eller pakke 1. Nogen steder kan man helt forlade (som lejer i særlige Boligafdelinger) YouSee til fordel for Boxer. Imødeser Vestre Landsrets afgørelse den 10 januar om en sag fra Vejle. Og igen ´noget sort tale, godt man ikke er tvunget til betale for Fiber i modsætning til der, hvor nogen er tvunget til urimelige udgifter til fjernvarme fra “Barmarks værkerne”. Da prisen for tvungen fuldpakke steg fra 178 pr måned til 265, da kunne vi godt få en basispakke til under en hund, de fleste steder; selvom Stofa og Antenneforeningen Århus opererede med budgetteret underskud (hvilket ikke er helt lovligt, men hvad bekymrede dette Brabrand Boligforening)


    #59574

    player sagde

    lassekilde sagde

    Hej

     

    Nu har jeg prøvet at gennemskue den nye medieaftale her det sidste stykke tid, men jeg kan stadig ikke finde ud af om jeg kan fra sige mig mit kabel tv eller ej. Jeg har nu den mindste pakke, men vil hellere have boxer da de har nogle bedre pakker til det frobrug jeg har.

     

    Jeg håber i kan hjælpe.

     

    Med venlig hilsen

    Lasse Kilde

    Det morsomme for mig er at hvis man ikke ændrer det der, da slår man vel Boxer ihjel før det er rigtig begyndt, med udgifter til tvungen Basis eller pakke 1. Nogen steder kan man helt forlade (som lejer i særlige Boligafdelinger) YouSee til fordel for Boxer. Imødeser Vestre Landsrets afgørelse den 10 januar om en sag fra Vejle. Og igen ´noget sort tale, godt man ikke er tvunget til betale for Fiber i modsætning til der, hvor nogen er tvunget til urimelige udgifter til fjernvarme fra “Barmarks værkerne”. Da prisen for tvungen fuldpakke steg fra 178 pr måned til 265, da kunne vi godt få en basispakke til under en hund, de fleste steder; selvom Stofa og Antenneforeningen Århus opererede med budgetteret underskud (hvilket ikke er helt lovligt, men hvad bekymrede dette Brabrand Boligforening)


    Kolding kommune ville ikke ophæve tilslutningspligten til antenneforeningen. Og en beboer klagede. Og Skov og naturstyrelsen meddelte Teknisk forvaltning i Kolding. At såfremt så fald at der blev fremført mere end radio/tv-signaler f.eks internet i kablerne. Var der tale om bredbånd. Og at der ikke kunne påtvinges pligt til hverken at aftage eller betale for bredbåndstilslutning.


    #59575
    player
    Deltager

    lassekilde

    Dette indlæg er mere personligt, hvis jeg gerne ville slippe for Basis- eller Grundpakke, det med prøve udlægge en lovtekst til min fordel, dette ville mislykkes. Derfor er jeg så nysgerrig, det må dog kunne lykkes for nogle? Lidt groft udtrykt, hvis Boxer havde forventet denne form for tvangstilslutning ophævet, da vil jeg trække lidt på smilebåndet for disse superoptimister

    #59583

    player sagde

    lassekilde

    Dette indlæg er mere personligt, hvis jeg gerne ville slippe for Basis- eller Grundpakke, det med prøve udlægge en lovtekst til min fordel, dette ville mislykkes. Derfor er jeg så nysgerrig, det må dog kunne lykkes for nogle? Lidt groft udtrykt, hvis Boxer havde forventet denne form for tvangstilslutning ophævet, da vil jeg trække lidt på smilebåndet for disse superoptimister


    http://www.radionyt.com står det nye medieforlig fra 26.maj 2010. Danskerne kan nu selv bestemme. Tilslutningspligten er ophævet. Gælder også for tinglyste tilslutningspligter.

    #59589
    Preben Pedersen
    Deltager

    Ripenser sagde

    player sagde

    lassekilde

    Dette indlæg er mere personligt, hvis jeg gerne ville slippe for Basis- eller Grundpakke, det med prøve udlægge en lovtekst til min fordel, dette ville mislykkes. Derfor er jeg så nysgerrig, det må dog kunne lykkes for nogle? Lidt groft udtrykt, hvis Boxer havde forventet denne form for tvangstilslutning ophævet, da vil jeg trække lidt på smilebåndet for disse superoptimister


    http://www.radionyt.com

    #59594

    Preben Pedersen sagde

    Ripenser sagde

    player sagde

    lassekilde

    Dette indlæg er mere personligt, hvis jeg gerne ville slippe for Basis- eller Grundpakke, det med prøve udlægge en lovtekst til min fordel, dette ville mislykkes. Derfor er jeg så nysgerrig, det må dog kunne lykkes for nogle? Lidt groft udtrykt, hvis Boxer havde forventet denne form for tvangstilslutning ophævet, da vil jeg trække lidt på smilebåndet for disse superoptimister


    http://www.radionyt.com

    Ja det står der ganske rigtig. Og det bøjer jeg mig for. Der stod bare på debat Avonet.dk at politikerne ville fjerne tilslutningspligten i gældende lokalplaner.


Login Registrer
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button