Nogle bluray film vil ikke afspilles

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56680
    satand
    Deltager

    Jeg har fået et problem med (mindst) fire af mine bluray-film. De vil pludselig ikke afspilles i den ene af husets to bluray-afspillere (en Panasonic). Jeg har tidligere set filmene på den samme afspiller uden problemer, jeg har opdateret afspilleren med den nyeste software, og der er ingen synlige fejl på discene (men så ville de jo heller ikke kunne afspilles på min anden afspiller). Nogen der har en idé om, hvad der kan være galt – det drejer sig om filmene Batman Begins, Patriot Games, A Clear and Present Danger og The Day After Tomorrow.

    #63812
    Anonym
    Gæst

    er der problemer med og afspille andre blueray film på afspilleren samt dvd film

    kunne være laseren i den der er problemer med

    #63813
    satand
    Deltager

    Jeg har ikke opdaget fejl på andre bluray/dvd, og de allerfleste spiller uden problemer. Jeg synes problemet er underligt, men det er jo sin sag at investere i en helt ny afspiller, “bare” fordi fire film ikke kan afspilles…

    #63814
    Anonym
    Inaktiv

    Hvordan ser det ud med fedt fingrer på de problematiske plader ?

    Eks. havde jeg bøvl med en James Bond Blu-ray i Mandags pga. bare en enkelt fedt finger jeg ikke havde opdaget.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button