Næsten umulig at opdatere Denver DMB 105

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55380
    Anonym
    Inaktiv

    Det lykkedes ikke for en tidligere microsoft ansat at opdatere min Denver boks. Så boksen er foræret væk til nogen som ikke har brug for Dd 5.1 lyd. Og jeg bestiller en anden boks som er klar til DD 5.1 lyd. Og i kædeforretningen hvor jeg er ansat, vil jeg gøre kunderne opmærksomme på, at boksene vi har på lager ikke er opdateret med DD 5.1 lyd og det kan give problemer at opdatere boksen for menigmand.

    #57236
    Dania
    Deltager

    Ja da har jeg opdateret  3 stk uden problemer.Så fordi man har været ansat ved microsoft gør vel ikke at han er bedre en en menigmand.Og nu skriver du jo intet om hvori problemet bestod.

    #57239
    Anonym
    Gæst

    Ja, det ville være rart at få at vide, hvad det var, som gik galt. Egentligt skal man vel bare følge anvisningen på skærmen, ligesom da der var opdatering over antennen til Digiality CX 302T. Det gik da som det skulle… Ligeså nemt som at opdatere en computer med Windows!!!Big Smile

    #57241

    Nu har jeg ikke en pind forstand på computere. Men de to første USB nøgler skulle have mere strøm end Denver boksen afgiver. Så fandt han en ældre USB nøgle som fik strøm nok og formatterede den til FAT 32. Men som kom meddelelsen ” ingen opgraderingsfil “. Har lige været inde på Recorder forum. Hvor  de skriver Denver har svært ved at genkende USB nøgler. Og der har været en opgradering som skulle løse dette problem, men som ikke lå i min Denver. Men man skal ikke sende en boks ud på markedet som ikke er klar til DD 5.1. Det gør Triax og United ikke. Mange brugere inklusiv mig selv, har ikke redskaber og viden omkring den slags. Tænk hvis man skulle opgradere sin bil for at få vinduesviskerne til at virke. Ud med Denver ind med United.Smile

    #57242
    Anonym
    Gæst

    Så må jeg også hellere stryge Denver af listen… Laver United så modtagere med optage-mulighed??

    #57243

    turbo sagde:Så må jeg også hellere stryge Denver af listen… Laver United så modtagere med optage-mulighed??


    Jeg tror ikke de laver en med optage mulighed. Nogle af mine venner har købt Maximum 3000 sat/dvb-t Mpeg 4 Combi boks med mulighed for at optage ekstern med USB/harddisk. Den er stabil. Men koster 1.499,- kr. efter sidste prisnedsættelse og ved ikke om den understøtter HE-AAC lyd.

    #57244
    Anonym
    Gæst

    Duer heller ikke… Den opdateres kun via parabol… De'  så trist, de'  så trist – siger de….Sad 

    #57621

    Efter vi har solgt den sidste sending af Denver boksen, har vi ikke kunnet bestille flere. Så jeg håber en ny forbedret udgave er på vej.

    Så på lageret vi havde fået 10 stk retur. Fordi kunderne ikke kunne fange kanalerne. Og dem der kunne måtte døje med mosaik og lydudfald. Som jeg også gavde, da jeg havde boksen.

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button